باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-524      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۳ مهر تعداد بازدید : 1067
بهترین و حرفه‌ای‌ترین دوربین همراه در ال‌جی G4
ال جی بلاگ : نمونه‌های زیادی از تصاویر ثبت‌شده با دوربین G4 دیده‌اید اما خوب است بدانید که G4 نه تنها شگفت‌انگیز است بلکه دوربین آن بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. حالا به شما خواهیم گفت چرا…

ال جی بلاگ : نمونه‌های زیادی از تصاویر ثبت‌شده با دوربین G4 دیده‌اید اما خوب است بدانید که G4 نه تنها شگفت‌انگیز است بلکه دوربین آن بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. حالا به شما خواهیم گفت چرا…

اول از همه، اجازه بدهید عملکرد این دوربین را در فرمت RAW یا خام ببینید.

lg-g4-best-

تصویری که در سمت چپ مشاهده می‌کنید JPG پردازش‌شده توسط خود گوشی است و تصویری که در سمت راست می‌بینید JPG پردازش‌شده از فایل غیرفشرده RAW است.

lg-g4-best-13

با زوم کردن روی آن، شما می‌توانید ببینید فایلی که از RAW پردازش شده جزییات بیشتری در مقایسه با JPG دارد. علاوه بر این، می‌توان تعادل رنگ را به گونه‌ای تصحیح کرد که به نمونه واقعی نزدیک‌تر شود. این هم یک مثال دیگر.

lg-g4-best-9-

در این تصویر که در شرایط بسیار کم‌نور ثبت شده است، تصویری که با RAW پردازش شده می‌تواند جزییات بیشتری در سایه‌ها نمایش دهد. همچنین، ما می‌توانیم با پردازش دوباره به تصویر ظاهری فیلم‌مانند بدهیم؛ یعنی کاری که با JPG ممکن نیست.

lg-g4-best-6-150x150                                                                          lg-g4-best-7-150x150

در تمام این تصاویر چالشی و کم‌نور، می‌توان به راحتی دید تصاویری که به طور دستی از RAW پردازش می‌شوند همیشه از نظر جزییات بسیار غنی‌تر هستند و جای زیادی برای دست‌کاری باقی می‌گذارند؛ که این برای دوربین یک تلفن هوشمند عالی است.

افزون بر این، همه اینها تصاویری هستند که در شرایط کم‌نور و توسط لنز دیافراگم فوق سریع f1.8 ثبت شده‌اند.

یکی دیگر از مزایای دیافراگم f1.8 عمق میدان کم است. در یکی از این تصاویر (علامت ترافیکی) حتی با این که سوژه در فاصله دوری نیست اما بوکه کم‌عمق آن را به خوبی از بخش‌های دور تصویر جدا کرده است. وقتی نزدیک‌تر می‌شوید، عمق میدان کم‌تر یا سطحی‌تر می‌شود و شما یک بوکه شیری واقعی خواهید داشت که معمولاً در دوربین‌هایی که حسگر بزرگ‌تر دارند دیده می‌شود.

G4

در مورد حسگرها نیز باید بگوییم که واحد لیزر فوکوس خودکار بسیار ستودنی است زیرا به تصاویر ماکرو بسیار کمک کرده و فوکوس کردن را واقعاً ساده می‌کند. ثبت تصاویر HDR نیز با ال‌جی G4 مثل آب خوردن است. پردازنده قدرتمند Snapdragon 808 که داخل این تلفن هوشمند تعبیه شده است به دوربین امکان می‌دهد تا چندین تصویر را با نوردهی متفاوت ثبت کند و آنها را برای ایجاد تصاویری که اینجا مشاهده می‌کنید ادغام کند؛ آن هم با دامنه پویای عریض‌تر و تنها در چند میلی‌ثانیه. تمام این فرایند آن چنان سریع رخ می‌دهد که شما متوجه نمی‌شوید اما با نگاه کردن به تصاویر، دیگر روشن نکردن قابلیت HDR منطقی به نظر نمی‌رسد. قابلیت HDR به شما اطمینان می‌دهد که شما به طور یکنواخت نور را در سناریوهای ملایم و ناملایم توزیع کرده‌اید. پس، همیشه آن را فعال یا روشن نگه دارید.

از مجموعه‌ امکاناتی که دیدید و تصاویری که نتیجه ترکیب این قابلیت‌ها بود می‌توان به راحتی دریافت که ال‌جی G4 یکی از بهترین دوربین‌های تلفن هوشمند در بازار را دارد. اگر به دنبال یک دوربین عالی هستید که همیشه همراه خود داشته باشید، ال‌جی G4 می‌تواند در صدر گزینه‌های انتخاب شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ال جی می توانید به سایت گلدیران با آدرس goldiran.ir مراجعه کنید.