باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-528      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر تعداد بازدید : 1071
آیا این دختر واقعا یک انسان است؟!
خبر آنلاین: تصاویر یک دختر ژاپنی به نام سایا این روزها در میان مردم این کشور جنجالی شده است و در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد. اما این عکس یک آدم واقعی است ؟

با دقت به چهره این دختر ژاپنی نگاه کنید ، با دقت هر چه تمام تر. موضوع اینجاست که تصویر این دختر ، اینروزها در ژاپن و در شبکه های اجتماعی جنجال بسیاری به پا کرده است و کاربران شبکه های اجتماعی بر سر این موضوع که آیا ایت تصویر ، تصویر یک انسان واقعی است یا خیر ، بحث های بسیاری داشته اند.

خبرگزاری خبر آنلاین با انتشار این گزارش کوتاه ، یکی از پر مجادله ترین مباحث اینروزهای کاربران ژاپنی در شبکه های اجتماعی مطرح کرد. سایا که نام این دختر ژاپنی است ، دلیل همه این مباحث و مجادلات است.

خبرآنلاین در این باره می نویسد:

سایا این روزها در ژاپن بسیار مشهور شده است و عکسهایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. مسئله ای که اما درباره این عکس وجود دارد و خیلی‌ها باورشان نمی‌شود واقعی نبودن آن است. سایا یک دختر واقعی نیست و توسط نرم‌افزارهای گرافیک سه بعدی با استفاده از تکنیک‌های جدید ساخته شده است. ترویوکی و یوکی ایشیکاوا زن و شوهری هستند که شخصیت سایا را به وسیله نرم‌افزارهای گرافیک سه بعدی خلق کرده‌اند.