باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-531      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر تعداد بازدید : 1029
هفته هشتم لیگ برتر، کم تحرکی در صدر جدول!
هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ، با توقف مدعیان بالای جدولی همراه بود. در بازی های روز گشذشته رقابت های لیگ برتر ، استقلال و سپاهان که هر دو داعیه جلوس بر صدر جدول را داشتند با تساوی برابر حریفان خود ، عملا کاری از پیش نبردند.

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ، با توقف مدعیان بالای جدولی همراه بود.

در بازی های روز گشذشته رقابت های لیگ برتر ، استقلال و سپاهان که هر دو داعیه جلوس بر صدر جدول را داشتند با تساوی برابر حریفان خود ، عملا کاری از پیش نبردند.

در همین راستا ، روز گذشته استقلال که در مشهد میهمان تیم فوتبال پدیده بود با تساوی یک بر یک به تهران بازگشت تا 17 امتیاز همچنان صدر جدول باقی بماند. هر چند استقلال اینروزها به شدت خطر سپاهان را بیخ گوشش احساس می کند و بابت اینکه قهرمان فصل گذشته در صدد بازپس گیری جایگاهش باشد نگران است.

در طرف دیگر ماجرا اما سپاهان قرار دارد که چند هفته ای می شود که نوار پیروزی هایش پاره شد و مساوی های پیاپی او را در یک قدمی صدر نگه داشته است.

سپاهان روز گذشته در اصفهان میزبان سیاه جامگان بود که در نهایت موفق نشد چیزی بیشتر از یک امتیاز بابت تساوی یک بر یک دشت کند. سپاهان حالا با 15 امتیاز و به واسطه باخت سنگین استقللال خوزستان برابر  راه آهن به رده دوم صعود کرد. سپاهان در حال حاضر در امتیاز با استقلال خوزستان برابر است و البته امیدوار است طی هفته های آینده و با بازگشت کاپیتان نویدکیا دوباره صدر جدول را مال خود کند.

استقلال خوزستان اما که تا قبل از هفته هشتم ، با 15 امتیاز روی پله دوم جدول نشسته بود با شکست سنگین 5 بر صفر مقابل راه آهن متوقف شد.

دیدار پرسپولیس و صبا هم که به نوعی یادبودی از مرحوم کاپیتان نوروزی بود در نهایت به یک مسابقه جنجالی و پرتنش تبدیل شد که با وجود دو اخراجی و همه اتفاقات حواشی و متن در نهایت با تساوی یک بر یک دوتیم به پایان رسید تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در انتهای هفته هشتم باز هم رتبه ای بهتر از دوازدهمی نداشت باشند.

در طرف دیگر ، صبا به سرمربیگری علی دایی ، بعد از این مسابقه با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

نکته جالب توجه هفته هشتم  اما خیز چراغ خاموش ذوب آهن اصفهان و یحیی گل محمدی به سمت بالای جدول است. ذوب آهن که روز گذشته موفق شد میزبان خود یعنی سایپا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد ، 14 امتیازی شد و روی پله چهارم جدول نشست. اینطور که به نظر می رسد قهرمان فصل گذشته جام حذفی به زودی به عنوان یک مدعی در لیگ برتر برای حریفان خط و نشان خواهد کشید.

هفته نهم رقابت های لیگ برتر اما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، 28 و 29 مهر ماه برگزار می شود.