باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-542      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۹ مهر تعداد بازدید : 1048
دکوراسیون شگفت انگیز ، از دست ندهید! (عکس)
گاهی اوقات باید دل به دربا بزنید و خانه تان را آنچنان دیزاین کنید که هر میهمانی از طراحی آن شگفت زده شود. برای این مهم اما باید از مرزها عبور کنید. خط قرمزها را بشکنید و با فراغ بال درباره دیزاین گوشه گوشه خانه تان فکر کنید. نتیجه همانی خواهد بود که باعث شگفتی خودتان و همه اطرافیانتان خواهد شد. شک نکنید.

مجله خبری : گاهی اوقات باید دل به دربا بزنید و خانه تان را آنچنان دیزاین کنید که هر میهمانی از طراحی آن شگفت زده شود. برای این مهم اما باید از مرزها عبور کنید.
خط قرمزها را بشکنید و با فراغ بال درباره دیزاین گوشه گوشه خانه تان فکر کنید. نتیجه همانی خواهد بود که باعث شگفتی خودتان و همه اطرافیانتان خواهد شد. شک نکنید.

نما را خلق کنید

نمی خواهید بالای سینک ظزفشویی تابلو بزنید؟ به نظرتان عجیب و غیر متعارف است؟ اتفاقا نکته همین است. هیچ اشکالی ندارد. بالای سینک ظرفشویی هم می تواند تابلویی نصب شود. اتفاقا سراغ نقاشی های رنگ روغن بروید و بگذارید پالتی از رنگ های طلایی ، آبی و سبز روی دیوار آشپزخانه تان نقش ببندد. در تصویر زیر این دکور غیر متعارف و هیجان انگیز را ببینید.

 

دکور رسمی را فراموش کنید

برای اینکه نمای اتاق خود راحت تر به نظر برسد ، باید شکل انتخاب خود را تغییر بدهید. قرار است پس زمینه اتاق شما به هویت آن تبدیل شود یا شاید هم یک پالت رنگی همراه با تصویر. برای اینکار از نقطه مرکز دیوار اتاق خواب شروع کنید و بعد به سمت محدوده خارج بروید. همین طور که در تصویر می بینید.

 

فاصله ها را پر کنید

با استفاده از هنر ، با مقیاس ها بازی کنید. هنر می تواند هم مدرن باشد و هم آنتیک. آنچه که در تصویر می بینید استفاده از آنتیک ها برای خنثی کردن انرژی منفی فضاهای خالی است. دو صندلی آنتیک ، زیر تابلوهای رنگ روغن نشسته اند و حتی اگر مورد استفاده آنچنانی نداشته باشند حداقل فضاهای خالی را پر کرده اند و دکور ویژه ای آفریده اند.

 

عجیب و غریب ها را بپذیرید

هر چیزی می تواند هنر باشد. بنابران در همین راستا به دنبال یک اثر هنری ویژه مثلا در قالب پتینه نباشید بلکه بتوانید با اطمینان بگویید این اوج هنر است. حتی یک تخته پاره روی آب هم می تواند یک اثر هنری باشد البته بستگی به این دارد که کجا استفاده شود. مثل آن چیزی که می توانید در تصویر ببینید.

 

گاهی از قاب چشم پوشی کنید

در اتاق ها به خصوص اتاق بچه ها ، برای اینکه چشم اندازی راحت و به دور از هر گونه رسمیت به وجود بیاورید می توانید از استفاده از قاب فاکتور بگیرید. حالا تفاوتی نمی کند آنچه که شما می خواهید به دیوار بزنید یک چارت در قالب تکلیف درسی باشد یا یک نقاشی یا یک تصویر.

 

عمودی پیش بروید!

این ایده برای فضاها باریک و عمودی بسیار مناسب است. مثلا مانند بین دو پنجره یا دیوارهای کناری. شما با ردیف کردن تابلوها یا قاب عکس ها به شکل عمودی روی دیوار ، این فضا را از ساکن بودن درخواهید آورد و به آن انرژی و هویت می دهید.

 

بزرگ انتخاب کنید!

از انتخاب وسایل بزرگ برای دکور کردن اتاق نشیمن نهراسید. شاید اندازه آنها با سایز سایر وسایل شما جور در نیاید اما قرار ما از اول همین بود. دکور شگفت انگیز با انتخاب های شگفت انگیز.

 

زیادی درباره اش فکر نکنید.

گاهی اوقات هر چه یک طراحی غیر  واقعی تر باشد بهتر است و بیشتر به چشم می آید. به خصوص وقتی با پس زمینه ترکیبی طرف هستید. در این تصویر شما یک تابلوی نقاشی از هندوانه را می بینید که شاید سنخیتی با پس زمینه نداشته باشد اما در عین حال سر جنگ هم با آن ندارد. در واقع گاهی یک تکه وسیله تزئینی ساده روی پس زمینه ای شلوغ ، خیلی هم بهتر جواب می دهد.

 

منبع : elledecor.com