باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-564      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ آبان تعداد بازدید : 1272
معماری داخلی جالب شرکت سیسکو
اکثر افراد معتقدند کسانی که در شرکت های بزرگ فناوری مثل گوگل ، مایکروسافت ، سیسکو و … کار می کنند در واقع در حال کار در بهشت کارمندان هستند . هر نوع امکاناتی تفریحی و راحتی که بخواهید در این شرکت ها وجود دارد و در واقع بیشترین میزان اهمیت به کارمندان داده می شود . نتیجه هم محصولات فوق العاده ای می شود که این شرکت ها طراحی می کنند . چون وقتی کارمندان از همه نظر تامین شده باشند ، آنها هم با تمام وجود برای شرکت شان تلاش می کنند .

«شرکت سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) شرکت آمریکایی تولیدکنندهٔ تجهیزات شبکه (Network) است که مرکز آن در شهر سن‌خوزه، کالیفرنیا در ناحیه معروف به سیلیکن ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد. دید سیسکو این است «تغییر روش زندگی، کار، بازی و آموزش».

شرکت سیسکو هم اکنون با ۵۱۴۸۰ کارمند دارای بازده ۲۸٫۴۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ و سود خالص ۵٫۵۸ میلیارد دلار می‌باشد. شعار فعلی سیسکو این است: «به شبکه انسان خوش آمدید». شرکت سیسکو در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت جایزه ریاست جمهوری ران براون برای کیفیت عالی در روابط کارمندان و جامعه گردید. معاون ارشد شرکت سیسکو یک ایرانی‌تبار به نام محسن معظمی است.

دفتر کار سیسکو

دفتر کار سیسکو

دفتر کار سیسکو

 

طراحی این دفتر، بصورت کاملا مدرن انجام شده است. یکی از رویکردهای شرکت های آی تی و علی الخصوص شرکت هایی با که کارمندان مشغله ی فکری زیادی دارند، این است که فضایی شاد و مفرح برای آنها فراهم آورند. چرا که، اوقات استراحت این کارمندان بسیار مهم است و باید بتوانند آرامش و انرژی لازم را از محیط جذب کنند. بنابراین استفاده از رنگ های شاد، می تواند یکی از رویکرد ها در طراحی باشد.

12

13

9

14

منبع: هزارسو