باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-665      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان تعداد بازدید : 1590
بررسی اولیه ساعت LG Watch Urbane 2 LTE
روز یکشنبه نسل دوم ساعت هوشمند ال‌جی به نام LG Watch Urbane 2 LTE از سوی دو اپراتور واریزون و AT&T به بازار آمریکا عرضه شد. کامرون سامرسون در وب‌سایت androidpolice بررسی اولیه‌ خود را از آن ارائه کرده است.

روز یکشنبه نسل دوم ساعت هوشمند ال‌جی به نام LG Watch Urbane 2 LTE از سوی دو اپراتور واریزون و AT&T به بازار آمریکا عرضه شد. کامرون سامرسون در وب‌سایت androidpolice بررسی اولیه‌ خود را  از آن ارائه کرده است.

اولین چیزی که در مواجه با ساعت جدید به ذهن می‌آید ضخیم بودن آن است. این وضعیت برای اولین بار کمی من را  مردد کرد. اما در واقع آن نگرانی اصلا اهمیتی نداشت. چرا که وقتی آن را به دست ببندید تفاوت چندانی میان آن و سایر ساعت‌های هوشمند احساس نمی‌کنید. در مجموع ضخامت بیش از حد محصول من را اذیت نکرد.همچنین صفحه نمایش آن هم کمی بزرگ به نظر می‌رسد- حتی کمی بیشتر از نسل اول آن. اما بعد از مدتی استفاده اندازه آن هم طبیعی به نظر می‌رسد.

 

 

سه دکمه اصلی در کنار صفحه نمایش وجود دارند. اگرچه یک دکمه را می‌توان قبول کرد ولی  پیش خودم زیبایی‌ ساعت هوشمند را در به کار نبردن دکمه فیزیکی می‌دانم. اما سه تا واقعا زیاد به نظر می‌رسد.  کارکرد دکمه‌ها و کار کردن با آن آن تا حدی پیچیده و زاید می‌شود. در مجوع  طرح‌واره کارکرد آن‌ها به این صورت می‌شود:

دکمه بالا: شماره‌های مورد علاقه
پین وسطی: لمس کوتاه صفحه را روشن و خاموش می‌کند/ لمس طولانی‌تر اپلیکیشن‌ها را ظاهر می‌کند؛ لمس دوتایی ساعت را در حالت تئاتری قرار می‌دهد و لمس سه‌تایی روشنایی صفحه را تنظیم می‌کند.
دکمه پایینی: برنامه سلامت LG

 

 

شما هم احتمالا به این فکر می‌کنید که دو دکمه بالا و پایین کارهای غیر کاربردی انجام می‌دهند و به جای آن پین وسطی چهار عمل را به عهده دارد! برای من هم این مسئله عجیب به نظیر رسیده است و دلیل گنجاندن آن‌ها برای من روشن نشد. به نظرم اگر این سه دکمه قابلیت شخصی سازی داشت کاربردی‌تر بودند.

درباره صفحه نمایش باید بگویم قطعا بسیار زیباست. اما در فضای بیرون خوانا بودن صفحه نمایش مشکل می‌شود شاید دلیل قرار دادن دکمه فیزیکی تنظیم روشنایی هم همین باشد. اما در داخل اوضاع چطور است؟ باید بگویم بسیار زیبا به نظر می‌رسد به خصوص رنگ‌ها که عالی هستند. از طرف دیگر Urbane 2 بسیار جذاب است. طراحی آن بسیار خلاقانه است. و روی مچ عالی به نظر می‌رسد.

 

 

 

Urbane 2 اولین ساعت مجهز به LTE است. بزرگترین سوال همه شما این است که چگونه؟ هیچ کدام از ساعت‌های  هوشمند فعلی از امواج رادیویی موبایل پشتیبانی نمی‌کنند. پس جادوی LG  چیست؟ جواب ساده است: اندروید مارشملو.  Urbane 2  اولین ساعت مجز به مارشملو است که اساسا با امواج LTE  کار می‌کند. ساعت همچنین به اسپیکر مجهز است پس می‌توانید با آن صحبت کنید. در مجموع دوستان به آینده خوش آمدید.

بزرگترین سوال درباره  LTE  تاثیر آن بر عمر باتری است. تا الان اوضاع بد نبوده است: 65% باتری بعد از 11 ساعت استفاده، با ارتباط مداوم به گوشی مومبایل. تا جایی که بتواند یک روز کامل دوام بیاورد برای من مطلوب است.

اگرچه برای تحسین محصول کمی زود است  اما  احساس اولیه من از آن خیلی خوب و حتی عالی است. اگر خواندن صفحه در فضای بیرونی راحت‌تر بود بسیار بهتر هم می‌شد.

منبع: androidpolice