باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-692      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان تعداد بازدید : 1171
4 توصیه به مردان برای طراحی راحتتر داخلی منزل
طراحی داخلی خانه برای بسیاری از مردان کار سخت و غیرممکنی به نظر می‌رسد. اما در واقع این کار با خریدن لباس یا هر وسیله دیگری تفاوت چندانی ندارد. کافی است این چهار توصیه ساده را وقت انتخاب اسباب خانه مد نظر قرار دهید.

طراحی داخلی خانه برای بسیاری از مردان کار سخت و غیرممکنی به نظر می‌رسد. اما در واقع این کار با خریدن لباس یا هر وسیله دیگری تفاوت چندانی ندارد. کافی است این چهار توصیه ساده را وقت انتخاب اسباب خانه مد نظر قرار دهید. 

 

 

جادوی تک‌رنگی

من عاشق سادگی سیاه، خاکستری و سفید هستم.  تک‌رنگی کلاسیک نقطه خوبی برای آغاز است. این سلیقه کلاسیک، تمیز، ساده و اشتباه ناپذیر است. من شخصا اقلام حجیم را پیشنهاد می‌کنم. ( محل‌های استراحت، محل‌های ذخیره سازی و کف اتاق)

اسباب و اثاثیه نوعی سرمایه گذاری هستند و من کاملا به جمله "هر چه قدر پول بدی همان قدر آش می‌خوری" باور دارم. زمانی که پول زیادی را برای خرید وسایل صرف می‌کنید احتمالا قصد نگه داشتن آن‌ها را برای چندین سال را دارید. پس داشتن فضای خنثی حاصل از رنگ‌های کلاسیک   بازی با رنگ‌ها آغاز می‌شود.

 

 

سپس مقداری رنگ اضافه کنید

الزامی نیست که فقط در دبستان رنگ مورد علاقه داشته باشید. همه ما رنگ مورد علاقه داریم اگر درباره رنگ مورد علاقه خودتان مطمئن نیستید نگاهی به لباس‌هایتان بیندازید و رنگی که در بیشتر آن‌ها تکرار شده است همان رنگ مورد نظر است. چرا که ما بیشتر چیزی را که دوست داریم می‌خریم. راه دیگر برای یافتن رنگ خودتان فرایند حذف آن‌هایی است که دوست ندارید.

همه چیز با اصل تک‌رنگی جلو می‌رود اما اگر می‌خواهید برای چیزهایی که بیشتر در چشم هستند  مطمئن عمل کنید، یکی از رنگ‌های مورد علاقه را انتخاب کنید و در طیف متفاوتی آن را به کار ببرید.(مثلا اگر آبی دوست دارید  آبی پودری powder blue به کار ببرید.)

به خانه خود با وسایل کوچک مثل لامپ‌ها،  بالشتک‌ها، روتختی‌ها و آثار هنری رنگ بدهید. با گذشتن زمان وقت نو کردن رنگ‌ها می‌رسد و آن‌ها نسبت به کاناپه یا مبلمان وسایل  راحت‌تری برای تغییر دادن هستند. راه  ساده دیگر برای اضافه کردن رنگ به محیطتان انتخاب چند رنگ اصلی اثر هنری است در خانه دارید (3 تا کافی است) و خریدن اسباب و وسایل طبق آن‌ رنگ‌ها است.

 

 

دیوارهای خالی را پر کنید

گاهی دیوارهای خالی زیادی حس عقیم بودن را منتقل می‌کنند. آثار هنری تنها برای مجموعه‌دارها نیستند. گزینه‌های خوب زیادی  وجود دارند و این یک راه عالی برای افزودن هیجان به خانه است. پیشنهاد من  در صورت توانایی استفاده از اصل اثر هنری به جای کپی است.

همچنین هنرمندان زیادی ( اعم از قدیمی‌ها و تازه‌واردها)  پرینت محدود آثار خود را  می|‌فروشند که راه اقتصادی بسیار خوبی برای آغاز کلکسیون‌ داری‌تان است. اگر دستی در عکاسی دارید،‌ به اطرافتان بروید و فریم‌هایی با خلاقیتتان بگیرد اگر هم خیلی عکاس خوبی نیستید حتما کسی در اطرافتان هست چند شات برای شما بگیرد یا بفروشد.

 

 

چیزهایی که خوشحالتان می‌کند بخرید

خانه شما محل امن زندگی‌تان است و باید سبک زندگی و شخصیت‌ شما را نشان دهد. برای خریدن هر چیزی چه لباس، تلویزیون یا ماشین درباره آن فکر می‌کنید. ما آن‌ها را می‌خریم چون ما را دوستشان داریم و ما را خوشحال می‌کنند.

خریدن وسایل داخلی خانه هم همین‌طور است. چه خودآگاه باشیم یا نه همه ما به مد‌ها، فضاها و رنگ‌های خاصی علاقه‌مدیم. علاقه‌مندی به هر سبکی می‌تواند در دکوراسیون خانه‌تان ترجمه شود. راجع به سرگرمی‌ها، ورزش‌ها، سلایق، برندها و باقی چیزهای مورد علاقه‌تان فکر کنید و آن را به شیوه خودتان به خانه‌تان معرفی کنید.

این کار می‌تواند به صورت آویختن عکسی به دیوار،  کتاب‌های زیبای روی میز قهوه خوری، اقلام مجسمه‌ای و یا غیره انجام شود. به یاد داشته باشید همه چیز در خانه‌تان الزاما نباید هدف عملی داشته باشد. اشیاء تزئینی چیزهایی هستند که به محیطتان شخصیت ‌می‌دهند.

منبع: dmarge