باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-766      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ آذر تعداد بازدید : 1489
تلویزیون‌های OLED مسطح ال‌جی هم می‌آیند
تلویزیون‌های OLED مسطح ال‌جی روی دیوار بسیار زیبا به نظر می‌رسد؛ حتی قبل از اینکه تلویزیون را روشن کنید.

تلویزیون‌های OLED مسطح ال‌جی روی دیوار بسیار زیبا به نظر می‌رسد؛ حتی قبل از اینکه تلویزیون را روشن کنید.

اگر مجله‌های دکوراسیون را مدام ورق می‌زنید و در فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستید، حتماً از دیدن اتاق‌های نشیمنی که به زیبایی هر چه تمام‌تر چیده شده‌اند و مبلمان و اثاثیه‌ای که هوش از سر شما می‌برد احساس حسادت می‌کنید و دوست داشتید یکی از آن خانه‌ها مال شما بود.

همین جا می‌گوییم که تبدیل خانه شما به یک خانه رویایی و باب میلتان که حتماً مد روز نیز هست چندان دور از ذهن نیست. وقتی در حال ورق زدن مجلات هستید، حتماً متعجب شدید که چقدر این خانه‌ها فضای باز دارد و چقدر مرتب است. خب، دلیل تنها یک چیز است! این که تلویزیون‌های بزرگ در این تصاویر بدون هیچ سیم و بدون هیچ درهم‌ریختگی و آشفتگی به دیوار نصب شده است و فضای خانه را باز و آزاد گذاشته است؛ در این منازل تلویزیون بیشتر شبیه قاب عکسی است که بر روی دیوار نصب شده و با روشن شدن آن تصاویر جان می‌گیرند و زنده می‌شوند.

حالا، ال‌جی هم سعی داشته است اتاق نشیمن شما را عاری از هر گونه شلوغی و آشفتگی کند. تنها کافیست شما هم تلویزیون خود را به مدل‌های مسطح ۴K ULTRA HD OLED ال‌جی ارتقا دهید و خودتان ببینید که چه می‌شود!

البته، این تلویزیون‌ها هنوز وارد بازار نشده‌اند و شاید تا سال آینده میهمان خانه‌های ما شوند. جدیدترین اعضای خانواده تلویزیون‌های OLED ال‌جی روز به روز بر تعداد و تنوعشان از نظر ابعاد، طراحی و امکانات افزوده می‌شود. پس، انتخاب برای شما گسترده است و هر چه بخواهید هست: منحنی، مسطح، ۲K یا ۴K. ال‌جی برای هر نیاز شما پیشنهادی ارائه می‌دهد.

تجلی علم

OLED مخفف عبارت Organic Light Emitting Diode یا دیود ارگانیک ساطع‌کننده نور است. و اگر می‌دانید معنی آن چیست، باید به شما آفرین گفت. بسیار آفرین!

بیشتر تلویزیون‌های صفحه مسطح از LCD استفاده می‌کنند که در آن نور پشت به کل پنل پشت می‌تابد. هر پیکسل در صفحه‌نمایش‌های OLED خودش نور می‌دهد. بنابراین، وقتی پیکسلی در حال استفاده نیست، نور نمی‌دهد. اصلاً! به همین علت سیاهی در یک صفحه‌نمایش OLED واقعاً سیاه است. در نتیجه، رنگ‌ها روشن‌تر، واضح‌تر و درخشان‌ترند.

بعضی از انواع OLED‌ها از مدل‌های ۴K Ultra HD هستند؛ بنابراین، می‌توان جزییات باورنکردنی در صدا و تصویر را از این مدل‌ها انتظار داشته باشید.

باریک روی دیوار

تجلی بیشتری در علم: تلویزیون‌های OLED نیاز به نوردهی پشت و یک قاب حجیم برای جا دادن آن ندارند. از همین رو، بسیار باریک و شیک هستند. به این معنی که شما می‌توانید در واقع یک ورق را به دیوار بچسبانید.

به کابل هم نیازی نیست. این سری از محصولات ال‌جی وای-فای دارند و هزاران ساعت محتوا از طریق سیستم‌عامل webOS در دسترس قرار می‌دهند؛ تنها چیزی که در واقع باید به آن متصل کنید کابل برق است. دیگر با سیم‌های آویزان خداحافظی کنید. همه اینها یعنی تلویزیون دیواری شما در اتاق نشیمن منزل ناگهان روشن می‌شود و شما را با تصاویر خیره‌کننده‌اش خیره می‌کند.

منبع: ال‌جی بلاگ