باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-798      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ آذر تعداد بازدید : 1404
برنامه کنسرت‌های خوانندگان پاپ بعد از ایام عزاداری
بعد از ایام عزادازی ماه‌های محرم و صفر کنسرت‌های موسیقی برنامه‌های خود را آغاز خواهند کرد.

پس از پایان ایام محرم و صفر، از هفته آینده بازار موسیقی و برگزاری کنسرت‌ها دوباره رونق خواهد گرفت و اکثر خوانندگان بنام موسیقی پاپ، راک و تلفیقی کشورمان در تهران و شهرستان ها به دیدار دوستدارانشان خواهند رفت. 

تاریخ بعضی از این کنسرت‌ها که قطعی شده‌اند در اینجا می‌آید.

«محسن یگانه»

اجرای محسن یگانه طی تاریخ ۱۰ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار خواهد شد، بلیت های این کنسرت، به مبلغ ۳۵، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۹۰، ۹۵، ۱۰۰ و ۱۱۵ هزار تومان از طریق ایران کنسرت به فروش می رسد.

«فریدون اسرایی»

فریدون آسرایی طی تاریخ ۹ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت که بلیت های این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می رسد.

«محمد علیزاده»

محمد علیزاده هم که سال پیش یکی از فعال ترین خواننده های پاپ در زمینه اجرای کنسرت در داخل کشور بود، طی تاریخ های دوم و سوم دی ماه در شهر تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار دوستدارانش می رود.

«امید جهان»

امید جهان خواننده جوان و جنوبی موسیقی پاپ کشورمان، طی تاریخ ۳۰ آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه خواهد رفت و این اجرا اولین کنسرت رسمی وی در تهران است.

«رضا صادقی»

رضا صادقی که به زودی جدیدترین آلبوم خود را به نام «شب بارونی» به صورت اینترنتی منتشر خواهد کرد، در تهران و تربت حیدریه به دیدار هواداران خود خواهد رفت . وی ۷ دی ماه در تربت حیدریه، سالن شهدای ۹ دی و در ۲۷ آذر ماه در تهران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان هواداران خود خواهد بود.

«امید حاجیلی»

امید حاجیلی خواننده پرانرژی موسیقی پاپ هم دی ماه را برای دیدار با هواداران خود انتخاب کرده و با اجرای متفاوت خود فضایی شاد را برای طرفداران خود ایجاد خواهد کرد.

امید حاجیلی ۱ دی ماه در تهران، نمایشگاه بین‌المللی سالن میلاد میزبان دوستداران خود خواهد بود.

«حمید عسکری»

حمید عسگری که این روزها بر روی قطعات آلبوم جدید خود فعالیت می‌کند، در حال اخذ مجوز نهایی برای برگزاری کنسرت‌ در دی ماه است.

حمید عسگری ۷ دی ماه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران را پیش از اخذ نهایی مجوز برای دیدار با مخاطبان خود انتخاب کرده است.

«بنیامین بهادری»

بنیامین بهادری که پیش از محرم و صفر، تور کنسرت‌های خارج از کشور خود را به پایان رساند، سفرهای داخلی خود را پس از این ایام با سفر به استان کرمانشاه آغاز خواهد کرد.

وی ۲۸ و ۲۹ دی ماه در کرمانشاه تالار انتظار به دیدار طرفداران خود خواهد رفت.

«علی عبدالمالکی»

علی عبدالمالکی که با ترانه‌های «مخاطب خاص» قرار است میزبانی طرفداران خود را داشته باشد، تاریخ ۷ دی ماه را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی انتخاب کرده است.

«بابک جهانبخش»

بابک جهانبخش که کنسرت‌های پرطرفدار را به روی صحنه می‌برد، بعد از ایام محرم و صفر سالن میلاد را وعده دیدار خود با هواداران قرار داده است.

بابک جهانبخش ۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه میلاد کنسرت برگزار می‌کند و قیمت بلیت‌های آن از ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

«حجت‌ اشرف‌زاده»

حجت‌ اشرف‌زاده پس از موفقیت آلبوم «ماه و ماهی» با نگاهی متفاوت در ترانه هایش، تصمیم به اجرای زنده در برج میلاد را گرفته است.

وی ۱۵ دی برج میلاد تهران را برای میزبانی از علاقه‌مندان خود انتخاب کرده است.

منبع: موسیقی ایرانیان