باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-804      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر تعداد بازدید : 1336
قدرتمند کردن مجموعه پروژکتورهای Full LED ال‌جی با قابلیت اتصال بلوتوث
پروژکتورهای Minibeam پیشگام در بازار به طراحی باریک‌تر و بلوتوث ارتقا پیدا کرده‌اند.

پروژکتورهای Minibeam پیشگام در بازار به طراحی باریک‌تر و بلوتوث ارتقا پیدا کرده‌اند.

 اال‌جی با هفت سال سابقه حضور در صنعت پروژکتورهای LED، تصمیم دارد سری Minibeam پروژکتورهایش را در CES 2016 بیش از پیش متمایز کند. سه پروژکتور جدید سری Minibeam (مدل PH550، PW1000، PW1500) از این جهت متمایز هستند که هم بلوتوث و هم وای-فای دارند تا آزادی بی‌مانند و راحتی همراه با آسایش را فراهم کنند. مدل‌های جدید ۲۰۱۶ ال‌جی برای بهتر کردن قابلیت گرفتن با یک دست، نسبت به طراحی قبلی پروژکتورهای Minibeam، باریک‌تر شده‌اند تا حمل و نقل و آسایش بیشتری را ارائه دهند.

PH550

مدل بسیار جدید و جمع و جور PH550 به دلیل اتصال triple wire-free connectivity نیاز به سیم را برطرف می‌کند که در پروژکتورها برای اولین بار استفاده شده است. به این معنی که کاربران می‌توانند محتوا را از گوشی هوشمند یا تبلت با استفاده از وای-فای به پروژکتور ارسال کنند و محتوای موجود در صفحه نمایش را به اشتراک گذارند، به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث به بلندگوها متصل شوند و اتصال به دیوار را به مدت دو و نیم ساعت قطع کنند تا با استفاده از باتری داخلی قابل شارژ راحت‌تر تماشا کنند. در حال حاضر، هیچ پروژکتور دیگری این سطح از آزادی و قابلیت‌های اتصال را ارائه نمی‌دهد. مدل PH550 که اندازه‌اش کمتر از نصف یک برگه کاغذ آ۴ است با قدرت روشنایی ۵۵۰ لومن روشن‌ترین پروژکتور در میان پروژکتورهای مجهز به باتری ال‌جی است.

PW1000

مدل چندکاره PF1000U، که برنده جایزه ابتکار از CES 2016 شده است، از نظر تواناییِ انعکاس تصویر ۱۰۰ اینچ در فاصله ۳۸ سانتی‌‌متری از دیوار یا صفحه بسیار منحصربه‌فرد است. بینندگان دیگر لازم نیست نگران خالی کردن یک فضای بزرگ برای جا دادن به پروژکتور یا راه رفتن جلوی نور پروژکتور باشند. پروژکتورPF1000U یک‌چهارم ابعاد و یک‌پنجم وزن مدل UST (پرتاب فوق‌العاده کوتاه) پیشگام در بازار را دارد و اولین پروژکتور UST در دنیاست که وزنش کمتر از ۲ کیلوگرم است. پروژکتور Full HD مدل PF1000U با وجود جثه کوچکش روشنایی خیره‌کننده یکهزار لومن را با یک‌سوم از میزان مصرف انرژی دستگاه‌های رقیب ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پروژکتور PF1000U صدای بسیار کم ۲۱ دسی‌بل در حالت Eco Mode دارد. از ترکیب این عوامل با هم پروژکتوری ساخته می‌شود که پیشرفته‌ترین پروژکتور UST در دنیا محسوب می‌شود.

PW1500

قابل توجه مشتریانی که وضوح تصویر برایشان در اولویت معیارها قرار دارد: مدل جدید PW1500 می‌تواند تصاویر را با روشنایی حیرت‌انگیز ۱۵۰۰ لومن نمایش دهد که در کل سری Minibeam ال‌جی از همه روشن‌تر است. مدل PW1500 که برای هر کاری، از فایل‌های اجرایی اسلایدشو گرفته تا فیلم‌هایی با کیفیت سینمایی، ایده‌آل است، یک محصول مناسب برای بینندگانی است که مجموعه وسیعی از محتوا را مصرف می‌کنند. پروژکتور PW1000 با یکهزار لومن روشنایی همه امکانات عالی پروژکتور Minibeam PW1500 را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد.

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ما از معرفی جدیدترین محصولات سری Minibeam به مشتریان در CES 2016 بسیار هیجان‌زده هستیم. پروژکتورهای Minibeam ال‌جی نسبت به قبل تنوع بیشتری دارند و با اتصال بی‌سیم از حمل و نقل راحت‌تری برخوردارند که تجربه مشاهده لذت‌بخش‌تری را در هر جا و هر زمان میسر می‌کنند.»

مدل‌های جدید Minibeam ال‌جی در ۲۰۱۶ در اولین فصل از سال ۲۰۱۶ به بازارهای اصلی اروپا و ایالات متحده امریکا می‌رسند. ال‌جی Minibeam از ۶ تا ۹ ژانویه در نمایشگاه CES 2016، که هر ساله در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، به نمایش درخواهد آمد.

منبع: ال‌جی بلاگ