باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-823      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر تعداد بازدید : 908
ملاقلی‌پور: قندون جهیزیه 2 را می‌سازم
علی ملاقلی پور از نگارش فیلمنامه «قندون جهیزیه ۲» با موضوع بررسی مشکلات طبقه متوسط جامعه خبر داد.

علی ملاقلی پور از نگارش فیلمنامه «قندون جهیزیه ۲» با موضوع بررسی مشکلات طبقه متوسط جامعه خبر داد.

علی ملاقلی پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» درباره فعالیت‌های جدید خود در سینما گفت: پس از اکران «قندون جهیزیه» و دریافت نظرات مخاطبان تصمیم گرفتم بخش دوم این فیلم را با موضوع بررسی مشکلات طبقه متوسط جامعه بسازم.

وی با اشاره به اینکه این فیلمنامه ترکیبی از فضای تراژیک و کمدی دارد، ادامه داد: مراحل تحقیق و نگارش فیلمنامه «قندون جهیزیه ۲» با همکاری سیامک طارمسری انجام شده و داستان آدم‌های طبقه متوسط جامعه را روایت می کنیم؛ آدم‌هایی که برای داشتن یک زندگی خوب تلاش می‌کنند.

ملاقلی پور در ادامه با اشاره به پایان تدوین مستند «چهره در قاب» که کارگردانی آن را به عهده داشته است، گفت: چندی پیش ساخت مستند پرتره ای درباره سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست مشهور ایرانی را در مجموعه تلویزیونی «چهره در قاب» برای شبکه افق آغاز کردم و حال پس از پایان فیلمبرداری، تدوین این فیلم توسط شهاب بشیری آغاز شده است.

وی در پایان صحبت هایش درباره دلایل ساخت مستند پرتره مسعود شجاعی طباطبایی عنوان کرد: سید مسعود شجاعی طباطبایی از جمله کاریکاتوریست های معروف ایرانی است که دیدگاه جالبی نسبت به حوادث سیاسی و اجتماعی به خصوص اتفاقات خاورمیانه دارد و به اعتقاد من لازم بود مستندی درباره وی ساخته شود.

منبع: مهر