باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-834      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر تعداد بازدید : 1337
رونمایی از سیستم صوتی جدید ایکس-بوم ال‌جی در CES 2016
سئول، ۱۵ دسامبر ۲۰۱۵- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی خود را در CES 2016 در معرض نمایش خواهد گذاشت. این شرکت از نمایشگاه CES به عنوان فرصتی برای معرفی جدیدترین سیستم‌های صوتی ایکس-بوم استفاده می‌کند که با مجموعه کاملی از امکانات هیجان‌انگیز برای هر میهمانی یا جمعی عرضه می‌شود.

سئول، ۱۵ دسامبر ۲۰۱۵- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی خود را در CES 2016 در معرض نمایش خواهد گذاشت. این شرکت از نمایشگاه CES به عنوان فرصتی برای معرفی جدیدترین سیستم‌های صوتی ایکس-بوم استفاده می‌کند که با مجموعه کاملی از امکانات هیجان‌انگیز برای هر میهمانی یا جمعی عرضه می‌شود.

ال‌جی از سه سیستم ایکس-بوم جدید در CES 2016 پرده‌برداری خواهد کرد: دو مدل X-Boom Solo (مدل‌های OM7560 و OM5560) و مدل CM9960. مدل‌های ایکس-بوم راهکاری بی‌نظیر برای سرگرمی هستند که صدای قدرتمند و اتصال بی‌سیم را با هم ارائه می‌دهد. در هر دو مدل  X-Boom Solo کل سیستم صوتی در بلندگوها گنجانده شده و به آنها توانایی ارائه خروجی صدای قدرتمندی را می‌دهد که برای مهمانی و دیگر گردهمایی‌های بزرگ ایده‌آل است. قابلیت Sampler Creator به کاربران امکان ضبط هر صدایی را در گوشی هوشمند می‌دهد تا به صورت بی‌سیم آنها را در ایکس-بوم پخش کنند. به همین علت، می‌تواند به ساندبورد دیجیتال افزوده شود و دیجی‌ها بتوانند با لمس یک کلید آن را انتخاب کنند. هر سه محصول از قابلیت منحصربه‌فرد Party Thruster lever نیز برخوردارند. با این ویژگی کاربران می‌توانند نورپردازی چندرنگ و خیره‌کننده‌ای ایجاد کنند که کاملاً با خروجی صوتی سیستم همگام و یکپارچه شود. نمایشگر این سیستم صوتی که مزین به نورهای چشمک‌زن است همراه با صدای باکیفیت این دستگاه هر میهمانی را به رخدادی فراموش‌نشدنی مبدل می‌کند.

X-Boom_OM7560

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «سری Music Flow موفقیتی بزرگ و بی‌نظیر بوده است که به ال‌جی جایگاهی ویژه در کسب‌وکار محصولات صوتی مشتریان ارائه می‌دهد. جدیدترین بلندگوهای خطی ما و سیستم صوتی ایکس-بوم نمایانگر فرصتی عالی برای ال‌جی هستند که توجه به محصولات صوتی پیشرفته در بزرگترین نمایشگاه تجاری دنیا در زمینه محصولات الکترونیک مصرفی را به خود جلب می‌کند.»

منبع: ال‌جی بلاگ