باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-853      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر تعداد بازدید : 1235
عجیب‌ترین گجت‌های سال 2015
سال 2015، هم سالی رویایی برای گجت ها بود و هم سالی بد. امسال، با گجت های عجیبی نظیر تبلت ها و دوربین های پوشیدنی آشنا شدیم؛ گجت هایی که یا ایده ای فوق العاده دارند و یا بدترین ایده ی ممکن را. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به برخی از عجیب ترین گجت هایی که در حال حاضر، در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

سال 2015، هم سالی رویایی برای گجت ها بود و هم سالی بد. امسال، با گجت های عجیبی نظیر تبلت ها و دوربین های پوشیدنی آشنا شدیم؛ گجت هایی که یا ایده ای فوق العاده دارند و یا بدترین ایده ی ممکن را. در ادامه با  ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به برخی از عجیب ترین گجت هایی که در حال حاضر، در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

The Petzi Cam

Petzi Cam

غذا دادن به حیوانات خانگی، یکی از مشکلات بسیاری از خانواده های امروزی است. اما به کمک Petzi Cam می توان به راحتی در حالی که در خانه نیستید، به آن ها غذا بدهید. این گجت، با سیستم عامل های اندروید و iOS کار می کند و علاوه بر این ها، می تواند به کمک دوربین خود، به صورت لحظه به لحظه فعالیت های حیوانات خانگی را برایتان به نمایش بگذارد.

Rufus Cuff

rufus cuff

انسان امروزی هیچوقت تا به این اندازه به دستگاه های الکترونیکی خود وابسته نبوده است. بعد از عرضه ساعت های هوشمند، نوبت به تبلت های پوشیدنی رسیده است که وارد زندگی هایمان شود. Rufus Cuff دقیقا چنین کارکردی دارد. این تبلت 5 اینچی، به راحتی روی دست سوار می شود و می تواند با سخت افزار نسبتا قدرتمند خود، بسیاری از نیازهای روزانه کاربران را برطرف سازد.

Touchy

touchy

اریک سیو، هنرمندی هنگ کونگی، به جرئت یکی از عجیب ترین و مسخره ترین گجت های تاریخ را ابداع کرده است. Touchy نوعی کلاه است که روی آن یک دوربین متصل شده است. این دوربین، نوعی نور فلاش ساطع می کند و کاربر باید یکی از دوستان اش را به مدت 10 ثانیه گرفته و لمس کند تا بعد از این مدت، عکسی گرفته شده و در پشت کلاه به نمایش درآید! هدف کلی این کلاه آن است که در اثر نور فلاش، چهره دوستان تان به شکلی مسخره در بیاید و در همان لحظه، از وی عکس گرفته شود!

Tech Tats

tech tats

خالکوبی کردن روی بدن، مشکلات خاص خود را دارد و بسیاری از افراد بعد از خالکوبی روی بدنشان، از کار خود پشیمان می شوند. استارتاپ Chaotic Moon، که شهرت زیادی در تولید گجت ها و اپلیکیشن های جذاب دارد، راه حلی برای این مشکل در نظر گرفته است. Tech Tats نوعی صفحه است که روی هر نقطه از بدن قرار می گیرد و به کمک طرح های جذاب و نورهای LED، به صورت موقت نقش خالکوبی را ایفا می کند.

Domino’s Pizza Button

فست فود زنجیره ای Domino در طول روز سفارشات زیادی دارد که بخش عمده ای از آن ها، از طریق اپلیکیشن اختصاصی این شرکت انجام می شود. اما Domino ایده ای جالب نیز دارد و جدیدا گجتی ارائه کرده که خریداران می توانند به کمک آن و با فشار دادن یک دکمه، در کسری از ثانیه پیتزای محبوب خود را سفارش داده و در خانه شان تحویل بگیرند.

Jolly Tracker

jolly tracker

مطمئنا سال نو در هر کشوری، یکی از بهترین اوقات سال محسوب می شود و بسیاری از مردم در خوشحالی به سر می برند. با این حال، سال نو هم ممکن است دردسرهای خاص خود را داشته باشد که باعث استرس می شود. گجت Jolly Tracker در قالب ریش بابانوئل روی صورت کاربر متصل می شود و از طریق اپلیکیشن مخصوص خود، میزان خندیدن کاربر را اندازه گیری می کند. اما جالب اینجاست که اگر میزان خندیدن کاربر از حد مجاز کمتر باشد، نوعی شوک الکتریکی به صورت وی وارد می شود!

RoboHon

robohon

ربات RoboHon بدون شک قابلیت های زیادی ندارد اما در عوض می تواند اعضای خانواده را دائما سرگرم نگه دارد. این ربات، با استفاده از یک اپلیکیشن روی موبایل کار می کند و قابلیت های متعددی نظیر راه رفتن، نشستن، بلند شدن و حرف زدن با افراد اطراف خود را دارد. از این ربات می توان برای بیدار شدن از خواب و مسائلی از این دست بهره برد.

Thync

Thync

هیچکس دوست ندارد که نوعی دستگاه عجیب و غریب به سر وی متصل شود و هر از چندگاهی به مغز وی شوک و پالس الکتریکی بفرستد! این دقیقا همان کاری است که Thync می کند؛ با این حال، امواج فرستاده شده از سوی آن به هیچ وجه خطرناک نیستند. این دستگاه می تواند روی دو حالت مختلف تنظیم شود و در صورت نیاز، امواجی به مغز ارسال کند که باعث ریلکس شدن یا انرژی گرفتن کاربر می شود. این گجت، برای آن دسته از افرادی که با استفاده از آن مشکلی نداشته باشند، حدود 200 دلار آب می خورد.

Pyro Mini

pryo mini

تردستی و شعبده بازی، از قدیم الایام جر تفریحات سرگرم کننده بشر به شمار می رفته است و بسیاری از شعبده بازارن سعی می کنند که به طرق مختلف، بینندگان خود را شگفت زده کنند. Pyro دقیقا چنین کارکردی دارد و می تواند بعد از اتصال روی دست کاربر، شعله های آتش را به هوا بفرستد. شعله های این گجت، بردی معادل 30 فوت دارد و می تواند موجبات تعجب و شگفتی دوستان و آشنایان تان را فراهم کند!

Adawarp Teddy Bear

adawarp teddy bear

تکنولوژی واقعیت مجازی، بدون شک مرزهای جدیدی در فناوری به وجود آورده است و هر روز با ابداعات بیشتری مواجه می شویم. Adawarp Teddy Bear به کاربر خود اجازه می دهد که از طریق یک هدست واقعیت مجازی آکیلس و نیز کنترلر اکس باکس وان، حرکات یک خرس عروسکی را تحت کنترل خود در آورد. با گرداندن سر، سر خرس نیز حرکت می کند و می توان به کمک کنترلر، دست های آن را حرکت داد. هم چنین، میکروفونی روی این عروسک متصل شده که می تواند سخنان کاربر را پخش کند.

Temposcope

tempescope

Temposcope دستگاهی مکعب شکل است که می تواند آینده هواشناسی را تغییر دهد! به لطف این دستگاه ژاپنی، می توان آب و هوای روزهای آینده را در این مکعب کوچک مشاهده کرد و به صورت دقیق، از شرایط جوی باخبر شد. گجت مورد بحث، اطلاعات هواشناسی را از طریق یک اپلیکیشن دریافت می کند و به زیباترین شکل ممکن، آن را در اختیار صاحب خود قرار می دهد.

Sony Speaker Remote

sony speaker remote

کمپانی سونی، سابقه ای نسبتا طولانی در تولید گجت ها و دستگاه های عجیب و غریب دارد که در پاره ای از مواقع، با استقبال طرفداران مواجه می شوند. گجت جدید این کمپانی ژاپنی، نوعی دستگاه هیبریدی اسپیکر و کنترلر تلویزیون است که امکانات عجیب و جالبی در اختیار صاحب خود می گذارد. گجت مورد بحث، تمام امکانات یک ریموت کنترل معمولی را در خود جای می دهد و در همین حال و بعد از هر بار شارژ، تا 14 ساعت به پخش موسیقی می پردازد.

منبع: دیجیاتو