باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-854      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر تعداد بازدید : 863
خانه‌های درختی رویایی برای ماه‌ عسل
یکی از رسوم رایج مراسم ازدواج، تجربه اولین سفر مشترک یا به عبارتی دیگر ماه عسل برای زوج‌های جوان است. از اینرو، انتخاب مقصد و البته محل اقامتی مناسب، برای ثبت خاطره‌ای شیرین و فراموش‌نشدنی از اهمیت بالائی برخوردار است. بیشتر زوج‌ها هتل‌های لوکس را برای اقامت انتخاب می‌کنند، ولی تعدادی نیز علاقه‌مند به داشتن تجربه‌ای متفاوت هستند. گزینه پیشنهادی برای این گروه اقامت در خانه‌های درختی است! برای آشنایی بیشتر با این تجربه متفاوت برای ماه عسل با ما همراه شوید!

یکی از رسوم رایج مراسم ازدواج، تجربه اولین سفر مشترک یا به عبارتی دیگر ماه عسل برای زوج‌های جوان است. از اینرو، انتخاب مقصد و البته محل اقامتی مناسب، برای ثبت خاطره‌ای شیرین و فراموش‌نشدنی از اهمیت بالائی برخوردار است. بیشتر زوج‌ها هتل‌های لوکس را برای اقامت انتخاب می‌کنند، ولی تعدادی نیز علاقه‌مند به داشتن تجربه‌ای متفاوت هستند. گزینه پیشنهادی برای این گروه اقامت در خانه‌های درختی است! برای آشنایی بیشتر با این تجربه متفاوت برای ماه عسل با ما همراه شوید!

اگر شما نیز به دنبال تجربه‌ای خاص و متفاوت هستید، بهتر است بجای رزرو سوئیت ماه عسل، خانه‌ای درختی را رزرو کنید! امروزه هتل‌های درختی در سراسر جهان از آفریقای جنوبی تا نیوزلند گسترش یافته و طرفدارانی بسیاری دارند. از جمله ویژگی‌های این هتل‌ها می‌توان به آرامش و رمانتیک بودن فضا اشاره کرد. علاوه بر آن، می‌توانید به رویای کودکیتان جامه عمل بپوشانید و مانند تارزان چند روزی بالای درخت زندگی کنید!

خانه درختی Lion Sands’ Chalkley، پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی

Lion Sands' Chalkley Tree House, Kruger National Park, South Africa

این سوئیت دو طبقه در بالای درختی ۵۰۰ ساله به ارتفاع ۹ متر در وسط طبیعت و حیات وحش آفریقا ساخته شده است. کلیه امکانات لازم برای سپری کردن شب در جنگل از جمله تختخواب، سرویس بهداشتی و حمام، میز غذاخوری و بی‌سیم برای ارتباط با کارکنان در آن تعبیه شده است. در طول روز هم می‌توان در تورهای اکتشافی آفریقا شرکت کرده و از نزدیک حیواناتی زرافه‌ها، فیل‌ها، شیرها و … را تماشا کرد. در صورتیکه دوستدار حیوانات هستید، می‌توانید در جلسه‌های سخنرانی حیات وحش آفریقا نیز شرکت کنید. علاوه بر این، این اقامتگاه دارای استخر نیز است.

اقامتگاه درختی The Daintree Eco، استرالیا

The Daintree Eco Lodge & Spa, Australia

این اقامتگاه درختی در قدیمی‌ترین جنگل بارانی جهان – دارای قدمتی در حدود ۱۳۵ میلیون سال- قرار دارد. در این اقامتگاه علاوه بر فعالیت‌هایی نظیر ماهیگیری، دوچرخه‌سواری در کوهستان، اسب‌سواری و جنگل‌نوردی، مرکز آب‌درمانی بی‌نظیری نیز وجود دارد. در این مجموعه فقط ۱۵ خانه درختی وجود دارد؛ از اینرو، برای انجام مراحل رزرو باید زودتر اقدام کرد. نکته جالب توجه این است که این مجموعه اقامتی و رفاهی در فاصله ۳۵ دقیقه‌ای از دیواره بزرگ مرجانی استرالیا قرار دارد و امکان غواصی یا قایق‌سواری نیز در آنجا فراهم است. نکته پایانی در مورد ویژگی‌های جالب این مجموعه این است که در طول اقامت می‌توانید در هوای سالم و سرشار از اکسیژن خالص تنفس کنید!

خانه درختی Inkaterra Canopy، تامبوپاتا، پرو

Inkaterra Canopy Tree House, Tambopata, Peru

کم‌تر جایی را می‌توان یافت که در آنجا بتوان منظره باشکوه طلوع آفتاب را برفراز جنگل آمازون تماشا کرد. این خانه درختی در ارتفاع ۲۸ متری از سطح زمین قرار دارد و می‌توانید به هنگام نشستن در صندلی کنار پنجره حیوانات زیبای جنگل را نیز ببینید. گشت در جنگل، بازدید از خانه پروانه‌ها، جنگلنوردی، تماشای پرندگان و … از جمله برنامه‌های تفریحی این اقامتگاه خاص هستند. نکته جالب این است که اگرچه در این خانه درختی از لحاظ برق و آب گرم اندکی محدود خواهید بود، ولی هوای این منطقه ۱۰۰ درصد عاری از گاز کربن است!

خانه‌های درختی و مرکز اقامتی Hapuku، کایکورا، نیوزلند

Hapuku Lodge and Tree Houses, Kaikoura, New Zealand

این مجموعه رفاهی و اقامتی در نیوزلند، در میان کوه‌ها و اقیانوس، قرار دارد. هر یک از خانه‌های درختی در این مجموعه، در ارتفاع ۲۷ متری از سطح زمین قرار گرفته و مجهز به ایوان، شومینه، سرویس بهداشتی و حمام، گرمایش زمینی و حوله خشک‌کن است. تماشای نهنگ‌ها، شنا با دلفین‌ها، اسکی روی آب، ماهیگیری در اعماق دریا، دوچرخه‌سواری در کوهستان، موج‌سواری، کوهنوردی، گلف و …. از جمله امکانات و برنامه‌های تفریحی این مرکز هستند. شهر دریایی کایکورا به حیات وحش شهرت دارد.

خانه جنگلی The Pacuare، کاستاریکا

The Pacuare Jungle Lodge, Costa Rica

این خانه جنگلی زیبا در قلب جنگل Pacuare، یکی از مناطق حفاظت شده کاستاریکا قرار دارد. به دلیل اینکه خانه درست در وسط جنگل قرار دارد، دسترسی به آن فقط با قایق امکان‌پذیر است. تماشای پرندگان و حیوانات جنگل مانند پلنگ، میمون و … ، تور جنگل، زیپ‌لاین و … از جمله برنامه‌های تفریحی این کلبه جنگلی هستند. البته باید بخاطر داشت که در این خانه درختی برق وجود ندارد، ولی آب گرم در دسترس بوده و کلیه غذاها بصورت تازه از مواد اولیه محلی تهیه می‌شوند.

منبع: کجارو