باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-86      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد تعداد بازدید : 935
با موبایل خود قفل ها را باز کنید!
هتل هیلتون هم در زمینه ارائه خدمات از طریق موبایل هوشمند به جمع هتل های زنجیره ای استار وود و ماریوت پیوست. این هتل ها با ارائه خدمت جدیدی ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند تا از طریق موبایل های هوشمند شخصی در اتاق های خود را قفل و باز کنند. البته این خدمت از سال آینده اجرا خواهد شد.

 

هتل هیلتون هم در زمینه ارائه خدمات از طریق موبایل هوشمند به جمع هتل های زنجیره ای استار وود و ماریوت پیوست.

این هتل ها با ارائه خدمت جدیدی ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند تا از طریق موبایل های هوشمند شخصی در اتاق های خود را قفل و باز کنند. البته این خدمت از سال آینده اجرا خواهد شد.

سال گذشته اعلام شد برنامه ای طراحی شده که مسافران هتل ها می توانند با استفاده از گوشی های موبایل هوشمند خود در اتاق هایی را که طول مدت سفر در هتل در اختیار دارند قفل و باز کنند. در همین راستا این برنامه قرار است طی سه ماهه اول سال 2016 برای همه مسافران مجموعه هتل های هیلتون که از طریق اپلیکیشن موبایل خود اتاق را رزرو کرده اند یا با ورود به وب سایت هتل و چه بسا حتی رزرو تلفنی ، نام آنها برای رزرو ثبت شده است قابل اجرا خواهد بود.

از قرار معلوم مسافران می توانند با تکان دادن تلفن همراه هوشمند خود مقابل در اتاق ، قفل آن را باز کنند. البته مسافرانی هم که به هر دلیل این اپلیکیشن را در تلفن های همراه خود ندارند می توانند مانند گذشته از کلیدهای کارتی برای باز و بسته کردن در اتاق استفاده کنند.

اگر عازم یکی از مجموعه هتل های هیلتون هستید یا در آینده چنین برنامه ای دارید می توانید با مراجعه به لینک فوق از چم و خم ماجرا و اپلیکیشن مورد نظر باخبر شوید.

http://www.hiltonworldwideglobalmediacenter.com/index.cfm/news/hilton-introduces-digital-key-further-enhancing-industryleading-hhonors-app