باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-96      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد تعداد بازدید : 959
کافه مارها در توکیو افتتاح شد
یک فنجان قهوه را جرعه جرعه نوش جان کنید ، کتاب مورد محبوبتان را بخوانید و اگر هم دوست دارید با گوشی خود در شبکه های اجتماعی چرخ بزنید و یا اینکه ایمیل خود را چک کنید. در کنار همه اینها هم ماری بی سروصدا روی میز شما میخزد! هیچکدام اینها خیال نیست بلکه عین واقعیت است. در توکیو کافه ای افتتاح شده با عنوان کافه مار.

 

یک فنجان قهوه را جرعه جرعه نوش جان کنید ، کتاب مورد محبوبتان را بخوانید و اگر هم دوست دارید با گوشی خود در شبکه اجتماعی چرخ بزنید و یا اینکه ایمیل خود را چک کنید. در کنار همه اینها هم ماری بدون سروصدا روی میز شما میخزد!

هیچکدام اینها خیال نیست بلکه عین واقعیت است. در توکیو کافه ای افتتاح شده با عنوان کافه مار. این کافه در فروشگاه هاراجوکو قرار دارد و شما میتوانید مارهایی را ببنید که البته داخل قفسی از شیشه قرار دارند. در تاریخ 14 آگوست 2015 بود که این کافه با حضور 35 مار غیر سمی از 20 نژاد مختلف افتتاح شد. این کافه شش روز هفته را باز است. مهمترین ویژگی کافه مار این است که به مشتریان خود اجازه میدهد که در حین لذت بردن از غذا و نوشیدنی خود ، مارهای کوچکی را نگاه کنند که در قفس شیشه ای خود که روی هر میز جا گرفته در حال خزیدن هستند. اگر مشتریان کمی پول بیشتری پرداخت کنند میتوانند این مارها را در دست هم بگیرند و  آنها را نوازش کنند. به نظر میرسد حتی مشتری یکساعت این کافه شدن هم شجاعتی بی حد و اندازه میخواهد.