باشگاه روی خوش زندگی
کد : 2732-970      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ دي تعداد بازدید : 1331
ال‌جی از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود در CES 2016 رونمایی کرد
ال‌جی از جدیدترین پرچمداران تلویزیون‌های رونمایی کرد که در میان آن‌ها از هر دو نوع خمیده و مسطح وجود دارد.

 جدیدترین تلویزیون‌های OLED پرچمدار خود را که مجهز به ۴K HDR هستند، از ۶ تا ۹ ژانویه، در نمایشگاه CES 2016 به نمایش می‌گذارد که مدل‌های ۷۷ و ۶۵ اینچ از G6 و ۶۵ و ۵۵ اینچ از E6 در صدر آنها قرار دارند. هر ۸ مدل جدید از تلویزیون‌های ال‌جی از فناوری‌های ممتاز ال‌جی شامل نمایشگر OLED، وضوح ۴K و HDR برخوردارند که ال‌جی آنها را در G6 و E6 به عنوان HDR Pro گنجانده است.

همه مدل‌های تلویزیون OLED ال‌جی در ۲۰۱۶ از نشان معتبر Ultra HD Premium از ائتلاف UHD برخوردارند تا مطابق با استانداردهایی باشند که توسط سازمان صنعت برای وضوح، HDR، نهایت روشنایی، میزان سیاهی، وسعت گاموت رنگ، کیفیت صدا و دیگر معیارها ایجاد شده است. این مجموعه جدید تلویزیون‌ها از فرمت‌های HDR استاندارد صنعت پشتیبانی می‌کند؛ استانداردی که توسط تأمین‌کنندگان پخش جهانی، استودیوهای فیلم و سازندگان لوازم الکترونیک مصرفی مانند HDR10 و Dolby Vision ایجاد شده است.

OLED-TV-_E6

تلویزیون‌های G6 و E6 اولین تلویزیون‌های ال‌جی هستند که از طراحی متمایز تصویردرشیشه (Picture-On-Glass) ال‌جی برخوردارند که پنل OLED را به ضخامت ۲٫۵۷ میلی‌متر می‌رساند؛ قاب پشت شیشه نیمه شفاف است و سیستم بلندگوی ساندبار نیز در جلو قرار دارد. فناوری‌های تلویزیون به طور مستقیم به کیفیت صدا و تصویر بستگی دارد؛ با تکیه بر این، تلویزیون‌های G6 و E6 نمایانگر مرحله جدیدی از ابتکار در زمینه سرگرمی خانگی هستند.

در تلویزیون‌های OLED، فناوری HDR چیز دیگری است که باید مهم شمرده شود و قابلیت‌های آن با فناوری کاهش نوردهی پیکسل OLED غنی می‌شود. بر خلاف نمایشگرهای LCD که نوردهی پشت LED به طور موضعی کل بخش یک صفحه را تاریک می‌کرد، هر پیکسل در پنل OLED می‌تواند به طور مستقل روشن و خاموش شود. در نتیجه، تلویزیون‌های OLED رنگ‌های زنده، واضح و جزییات سایه را حتی وقتی سوژه‌های روشن مستقیماً کنار فضاهای سیاه و تاریک قرار دارند ترجمه می‌کنند. از همین رو، اطمینان می‌دهند تصاویری که نمایش داده می‌شود در سیاهی کامل هستند و رنگ‌های واضحی دارند. بدین جهت، تلویزیون‌های OLED رسانه‌ای عالی برای محتوای HDR هستند.

OLED-TV-_G6-1024x658

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با پنل ۱۰ بیت و قدرت پردازش ۱۰ بیت به بیش از یک میلیارد رنگ ممکن دسترسی دارند و فناوری ColorPrime Pro به این تلویزیون‌ها قابلیت نمایش ریزترین جزییات رنگ و درجه‌بندی را می‌دهد. تلویزیون G6 و E6 ال‌جی با پشتیبانی از BT.2020، استاندارد نسل آینده برای پخش و توزیع، آینده را با نرخ بالاتر بازتولید رنگ تضمین می‌کنند.

ال‌جی G6 و E6 از سیستم بلندگوی ساندبار (خطی) برخوردارند که توسط همکاری با هارمان/کاردون، پیشگام در خلق صدای پیشرفته، طراحی و ساخته شده است. بر خلاف بیشتر تلویزیون‌های باریک که بلندگوهایشان روبه‌پایین است، این بلندگوها روبه‌جلو هستند. در نتیجه، بینندگان می‌توانند صدایی تمیز و دقیق را بدون افت کیفیت و انعکاس بشنوند. سیستم بلندگوی خطی به ووفرهایی برای پررنگ جلوه دادن قدرت بلندگوها مجهز است. از همین رو، تلویزیون‌های OLED ال‌جی از دیگر تلویزیون‌های فوق باریک و شیک متمایز و سرتر هستند.

ULTRA-HD-PREMIUM-LOGO

مجموعه تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۶ از پلت‎‌فرم مدیریت محتوای webOS ال‌جی برخوردارند. پلت‌‌فرم webOS 3.0 تجربه کاربری استثنایی را با کمک به کاربران تلویزیون‌های هوشمند در پیمایش راحت‌تر در میان قابلیت‌های تلویزیون میسر می‌کند. پلت‌فرم webOS از زمان معرفی رسمی در سال ۲۰۱۵ به عنوان تطبیق‌پذیرترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند توسط بیشتر رسانه‌های مهم مورد تحسین قرار گرفته است. انتظار می‌رود ال‌جی webOS 3.0 با اتصال موبایل بهتر، امکانات کنترل از راه دور و گزینه‌های دیگر محتوا مشتریان فهیم و نکته‌سنج بیشتری را نسبت به قبل جذب کند.

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «مجموعه جدید تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۶ از فهرستی بلندبالا از امکانات نظیر طراحی تصویردرشیشه و HDR Pro  برخوردارند که امکاناتی مهم و برجسته در مدل‌های G6 و E6 به شمار می‌روند. ما به واسطه بالا بردن بازی تلویزیون OLED در هر سال در زمینه تلویزیون ابتکارآفرین هستیم تا مشتریان بیشتری در مورد مزایای داشتن تلویزیون OLED ببینند و بشنوند. ما فکر می‌کنیم که سال ۲۰۱۶ برای این دسته از محصولات سالی باشد که ورق را برگرداند و بازی را متحول کند.»