۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ بهمن
| بررسی وجود کمپین «خودرو صفر نخرید» با 10 فاکتور / کمپینی که وجود خارجی نداشت
این روزها شبکههای پیامرسان نقش بسیار مهمی در تمام عرصهها از سیاست و اقتصاد گرفته تا اجتماع بازی میکنند؛ گویی این شبکهها درمدت کوتاهی کاری که رسانهها و مطبوعات طی سالها نتوانستند انجام دهند را به راحتی انجام میدهند. شاید مهمترین نمود عینی این تاثیرگذاری، شکلگیری کمپین نخریدن خودروی صفر کیلومتر بود که در مدت کوتاهی با پیوستن خیل عظیمی از ایرانیها میزان فروش خودرو درکشور را تحتتأثیر خود قرار داد.