۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن  | چگونه تبعیض جنسیتی را در محیط کار از بین ببریم
تبعیض جنسیتی برای استخدام تا حدودی از بین رفته و در بسیاری از شرکت‌ها تعداد کارمندان خانم و آقا یکسان است. اما سهم آن‌ها از مزایا و فرهنگ سازمان شرکت متفاوت است.
۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي  | با این چیدمان های داخلی خانه و دفتر در سال 2018 خداحافظی کنید
منکر آن نمی‌شویم که یک چیدمان بسیار عالی و مطابق مد روز نمی‌تواند خارج از چهارچوب مرزهای طراحی داخلی باشد؛ اما سبک‌ها و اصول چیدمان هرچقدر که مورد استقبال قرار گیرند و رضایت‌بخش باشند، ابدی نمی‌مانند و باگذشت زمان تسلیم سبک‌های دیگرمی‌شوند.
۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي  | راهکارهای برای شادتر بودن در محیط کار
شاد بودن یکی از هوشمندانه ترین ترفندهایی است که انسان می تواند در مقابل مصائب زندگی به کار بگیرد. وقتی سعی می کنید به جای اعتراض کردن، اشک ریختن و حتی ناامید شدن، در بیشتر مواقع لبخند به لب داشته باشید و موجب خوشحالی اطرافیان نیز بشوید، در واقع در حال مبارزه هوشمندانه با سختی ها هستید.
۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ مرداد  | مردان چگونه می توانند در برقراری عدالت جنسیتی در محیط کار به زنان کمک کنند؟
در بسیاری از کشورها مسئله ی مدیریت زنان به یک خواست همگانی تبدیل شده و کمبود آن به وضوح حس می شود. در شرکت های بزرگ، مجالس، سینما، سیاست، حوزه ی تکنولوژی و غیره به شدت جای خالی زنان احساس شده و زنان بسیار کمی دیده می شوند که توانسته باشند به جایگاه های بالایی در این زمینه ها رسیده باشند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن  | چگونه بهره‌وری را در محیط کار افزایش دهیم
وظایف زیاد و زمان اندک مشکل بیشتر ما در هنگام کار است. بهینه کار کردن یا همان افزایش بهره‌وری اجتناب ناپذیر است. در ادامه مطلب با چند راه برای افزایش بهره‌وری در محیط کار آشنا می‌شوید. 
۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي  | از این جملات در محیط کار استفاده نکنید
در میحط کار استفاده از برخی عبارات می‌تواند وجه شما را خراب کند. اجتناب از آن‌ها نشانه هوشمندی شما است همین‌طور می‌تواند به ارتقای شما منجر شود.
۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور  | ارگونومی کار با کامپیوتر و نشستن صحیح پشت میز
بسیاری از ما هر روز در ساعاتی طولانی پشت میز و کامپیوتر می‌نشینیم. دانستن این که چگونه باید پشت میز نشست می‌تواندتاثیر بسیاری در کاهش خستگی و سالم ماندن ما داشته باشد. نشستن طولانی مدت پشت میز کامپیوتر می‌تواند عوارض زیادی داشته باشد. اگر با وضعیتی صحیح پشت میز ننشینیم، با عوارضی چون دردِ پشت، زانو درد، گردن درد و سورن‌سوزن شدن دست‌ها و انگشتان روبرو خواهیم شد. در این‌جا شما را با چند نکته درباره حفظ ارگونومی صحیح و نشستن راحت درطول روز آشنا می‌کنیم.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد  | طراحی محیط کار بیش از آنچه فکر می کنید در بهره وری افراد موثر است
طراحی و دیزاین مسئله‌ای است که شرکت‌ها و سازمان‌ها باید توجه زیادی به آن داشته باشند. محیط کار جایی است که کارمندان بیشترین زمان از طول شبانه روز را در آن سپری می‌کنند و بهتر است به نحوی طراحی شود که آنها در این محیط احساس راحتی و در نتیجه بهره‌وری بیشتری داشته باشند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند  | ویژگی‌های بهترین طراحی داخلی محیط کسب و کار چیست؟
مقوله ی طراحی محیط کار هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. با اینکه معماران و طراحان داخلی چندین دهه است در تلاش برای تطبیق محیط کار با خواسته های متغیر کارکنان، به تدوین اصول و قواعدی نوآورانه ای در این زمینه پرداخته اند، به نقل از مقاله ای به قلم نیکیل ساوال در مجله ی نیویورک تایمز، حفظ رضایت کارکنان در محل کار می تواند هدف دشواری باشد.در ادامه می توانید سه درسی که می توان از یک قرن تغییر و تحول در عرصه ی طراحی محیط کار فرا گرفت را به نقل از تایمز از نظر بگذرانید.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن  | چهار اشتباه مهلک کاری
چهار اشتباه ارتباطی زیر را به همراه تبعات بالقوه مخرب آنها در نظر بگیرید. اشتباهات زیر می توانند زندگی حرفه ای شما را با بحرانی جدی مواجه کنند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان  | 4 ترفند برای ایجاد اعتماد در روابط
اعتماد اساس هر رابطه موفق است. اما برای بسیاری از ما جلب اعتماد همکاران، مشتریان ویا کارمندان کار ساده‌ای نیست.
ارسال پرسش جدید