۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي  | 5 راهکار ساده برای مقابله با فرافکنی
آیا تا به حال سعی کرد‌ه‌اید فعالیت مهمی را انجام دهید اما متوجه شدید که با به تعویق انداختن آن می‌توانید استرس کمتری تجربه نمایید و کم کم کارهای مهم خود را فرمواش کرده‌اید؟
۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد  | افزایش بهره وری به کمک مدیریت زمان
متخصصان می‌گویند شما برای اینکه بتوانید وظایف خود را با موفقیت به پایان ببرید، به زمان بیشتری نیاز ندارید؛ بلکه باید بتوانید از زمان مفید خود درست استفاده کنید.
۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير  | مهارت هایی که به سختی به دست می آیند ولی تاثیرشان در زندگی همیشگی است
بهترین چیزهای زندگی بدون هزینه ی مالی به دست می آیند ولی این به این معنا نیست که به دست آوردن شان نیاز به زمان، تلاش و پشتکار فراوان ندارد، به خصوص وقتی که موضوع صحبت مان یادگیری مهارت های مهم زندگی است.
۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير  | چگونه کارهای مان را در موعد مقرر خود انجام دهیم؟
هنگام شروع پروژه ای جدید، شور و هیجان اولیه کمی بعد جای خود را به اضطراب و استرس حجم کار می دهد. برای پیش برد کار و سر وقت تحویل دادن پروژه ی خود بهترین راهکار توانایی مدیریت زمان است.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن  | چگونه بهره‌وری را در محیط کار افزایش دهیم
وظایف زیاد و زمان اندک مشکل بیشتر ما در هنگام کار است. بهینه کار کردن یا همان افزایش بهره‌وری اجتناب ناپذیر است. در ادامه مطلب با چند راه برای افزایش بهره‌وری در محیط کار آشنا می‌شوید. 
۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي  | برای مدیریت زمان باید 4 گام بردارید
گاهی از اینکه یک روز یا یک هفته و حتی یک ماه و سال با سرعتی اعجاب‌انگیز طی شده است حیرت می‌کنیم. حیرت ما ناشی از این است که در مقایسه با زمان سپری شده کارهای خودمان را به خوبی انجام نداده‌ایم و وظایف عقب افتاده زیادی هم در برنامه داریم.
۱۳۹۵ شنبه ۴ دي  | 8 ابزار نرم‌افزاری برای مدیرت زمان
مدیریت زمان یکی از معضل‌های بزرگ زندگی است. شلوغی زندگی آنلاین هم بر دوشواری آن افزوده‌است. بهتر است با بعضی نرم‌افزار‌های ساده که برای مدیریت بهتر زمان طراحی شده‌اند در ادامه این مطلب آشنا شویم.
۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر  | 13 نشانه مدیریت ناموفق زمان
وقت کیمیای همه است. اما بیشتر افراد به نحوه بدی از آن استفاده می‌کنند. بیایید 13 موردی که نشانه مدیریت ناموفق زمان است را با هم مرور کنیم. 
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير  | برای انجام کارهای خود در زمان بهینه از این ده روش کمک بگیرید
مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر مدیر و کارآفرینی باید داشته باشد. مدیران به خاطر مشغله‌ و وظایف بیشتر، ممکن است در مدیریت زمان با مشکل مواجه شوند و برخی اوقات حتی ممکن است به دلیل سردرگمی از انجام کارها باز بمانند. اگر به عنوان یک مدیر فعالیت می‌کنید، با این مطلب همراه باشید تا با راه حل‌هایی ساده برای مدیریت زمان آشنا شوید.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت  | افزایش بهره وری با مدیریت مناسب زمان
مدیریت زمان یکی از مهارت‌های اساسی برای موفقیت در کسب و کار است. افراد زیادی هستند که به دلیل نداشتن تمرکز برای مدیریت زمان کاری، ساعت‌های زیادی را در طول روز هدر می‌دهند. تعدادی از کارشناسان حرفه‌ای کسب و کار، روش‌های ساده‌ای برای کنترل زمان کاری پیشنهاد می‌دهند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند  | سه روشی که افراد موفق برای مدیریت زمان به کار می‌گیرند
خیلی از مواقع پر مشغله ترین اعضای تیم، در واقع کار کمتری نسبت به بقیه ی اعضا انجام می دهند. علت این امر این است که او به جای کارهایی که باید انجام می داده، وقت بیشتری را برای مدیریت عوامل حواس پرت کن اطرافش صرف کرده است. اکثر این افراد به طور قطع از استعداد و مهارت های لازم برای انجام کارهایی که به آنها محول می شود برخوردارند، اما نمی دانند زمان خود را چگونه مدیریت کنند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ بهمن  | شش توصیه برای مدیریت زمان
فرقی نمی کند چقدر انسان مهمی باشید؛ یک شبانه روز تنها 24 ساعت است. با رشد شرکت و بیشتر شدن مسئولیت ها و ثابت ماندن این رقم، مدیریت آنها و پیدا کردن تعادلی مناسب میان اولویت ها می تواند به کار بی نهایت دشواری تبدیل شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ آبان  | رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی: شمارش معکوس برای رفع تحریم نظام بانکی آغاز شد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از آغاز شمارش معکوس برای رفع تحریم نظام بانکی و بانک مرکزی خبر داد و گفت: نظام بانکی این رخداد را در آینده نزدیک پیش رو دارد.
ارسال پرسش جدید