۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير  | چگونه کارهای مان را در موعد مقرر خود انجام دهیم؟
هنگام شروع پروژه ای جدید، شور و هیجان اولیه کمی بعد جای خود را به اضطراب و استرس حجم کار می دهد. برای پیش برد کار و سر وقت تحویل دادن پروژه ی خود بهترین راهکار توانایی مدیریت زمان است.
۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت  | روسای موفق چه کارهایی انجام می دهند؟
بدیهی است که رفتار رییس ها تاثیر به سزایی در کارآمدی، انگیزه و امید زیردستان دارد. تجربه ی کار کردن در محیط های مختلف باعث می شود به تفاوت رسای مختلف پی ببریم. در اینجا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که رسای موفق چه ویژگی هایی دارند که دیگران ندارند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير  | برای انجام کارهای خود در زمان بهینه از این ده روش کمک بگیرید
مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر مدیر و کارآفرینی باید داشته باشد. مدیران به خاطر مشغله‌ و وظایف بیشتر، ممکن است در مدیریت زمان با مشکل مواجه شوند و برخی اوقات حتی ممکن است به دلیل سردرگمی از انجام کارها باز بمانند. اگر به عنوان یک مدیر فعالیت می‌کنید، با این مطلب همراه باشید تا با راه حل‌هایی ساده برای مدیریت زمان آشنا شوید.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ بهمن  | برای نوآور شدن چه کارهایی باید انجام داد؟
تا همین چند وقت پیش، تنها ذکر کلمه ی نوآوری، ما را به یاد دانشمندان و مهندسین دیوانه ی فیلم ها و کارتون ها می انداخت که در آزمایشگاه های مخفی و زیرزمینی خود مشغول ساختن آینده بودند. اما امروز، نوآوری دیگر منحصر به از ما بهتران نیست، بلکه یک ضرورت فراگیر است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ دي  | پنج شخصیت منفی در محل کار و راهکارهای مقابله با آن
حتماً شما هم یکی دو همکار در محل کار خود دارید که با رفتارهای خود آزار به شما می‌رسانند. بنابراین چند تکنیک فوق العاده برای کنار آمدن با پنج نوع متداول از آزاردهنده ترین شخصیت ها در میان همکاران را در ادامه ی این مطلب برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را از نظر بگذرانید.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر  | 6 روش برای بهتر کار کردن در منزل
رفت و آمد هر روزه به سر کار و سپری کردن تقریبا یک روز کامل در یک اتاق یا ماندن در خانه و کار کردن از روی مبل؛ کدام را برای کار کردن را ترجیح می‌دهید؟ در ادامه چند راه بسیار مفید و کاربردی برای کسانی که هم‌اکنون در خانه به انجام کار می‌پردازند معرفی خواهیم کرد.
ارسال پرسش جدید