مراسم باشکوه قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترینها - Best of the Best VIP Customer


مراسم باشکوه قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترینها -  Best of the Best VIP Customer Awards   در جشن سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان VIP ال جی و گلدیران ،برگزار شد :

مراسم قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترینها همزمان با جشن با شکوه سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان ال جی و گلدیران با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای وفادارباشگاه روی خوش زندگی برگزار گردید.

این مراسم که در روز چهارشنبه مورخ 9 دی ماه 94 در مرکز همایش‌های فرشته برگزار گردید با انتخاب نیکی کریمی به عنوان عضو افتخاری باشگاه روی خوش زندگی و سفیر ال جی و گلدیران در ، برنامه مسئولیت اجتماعی ، گلدکیدز ؛ توام شد.

 

 

باشگاه وفاداری ال‌جی-گلدیران - روی خوش زندگی به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار در انتخاب محصولات ال‌جی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا با ایشان و همچنین ارائه خدمات و امکانات ویژه به این مشتریان تأسیس شده است.اعضای باشگاه روی خوش زندگی – Life’s Good با توجه به میزان خرید خود ازمحصولات ال‌جی با ضمانت گلدیران درزمان مشخص، در چهار سطح الماس (Diamond)، طلا (Gold) ، نقره (Silver) و برنز (Bronze) دسته‌بندی می‌شوندو با توجه به سطح عضویت خود از مزایا و خدمات منحصر به فرد باشگاه استفاده میکنند.

·  دریافت 5% از مبلغ محصولات خریداری شده به عنوان اعتبار خرید مجدد قابل ارتقا با انجام فعالیتهایی از قبیل پیشنهاد به دوستان براى عضويت و خرید ، شرکت در مسابقات ویژه اعضا و...

·  بهرمندی از جشنواره های فروش مناسبتی تقویمی وارائه پیشنهادات ویژه محصولات خاص ویژه اعضا - دریافت هدیه  و اعتبار خرید ویژه مناسبتها ی شخصی 

·  استفاده ازمجله خبری با دنیایی از مطالب جذاب وخواندنی  شامل آخرین اخبار روز ایران و دنیا اقتصادی ؛ اجتماعی ، ورزشی ، تکنولوژی ، محیط زیست و ...

·  خدمات VIP در فروشگاههای منتخب برای مشتریان باشگاه

·  بهرمندی از خدمات منحصر به فرد رایگان از جمله  :خدمات ویژه خانم های گرامی عضو باشگاه با استفاده از زوج تکنسین خانم و آقا – آموزش رایگان خصوصى آشپزى ،آموزش رایگان مجدد و نصب مجدد محصولات ، تمديد رايگان ضمانت محصولات ویژه اعضای الماس و طلا ؛فرصت عودت محصولات برای اولین بار و فقط مختص اعضا

 

 

دو سوک آن؛ مدیر عامل شرکت ال جی الکترونیکس در تهران می‌گوید: "باشگاه مشتریان ال جی و گلدیران ،با هدف ارج نهادن به مقام مشتری و ایجاد ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف‌کننده بنانهاده شده است. این باشگاه مزایای اختصاصی بسیاری برای طرفداران و علاقه‌مندان محصولات شرکت ال‌جی دارد و از سوی دیگر ما را به مشتریان و مصرف‌کنندگان نزدیکتر می‌کند تا از علایق و نیازهای آنها بیشتر مطلع باشیم.

 

همچنین در این مراسم ، جناب آقای تنهایی نایب رئیس هیئت مدیره گلدیران در سخنرانی خود اظهار داشتند که گلدیران با ارائه محصولات با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا ، در کنار ارائه خدمات متمایز ثابت کرده است که مشتری مداری سرلوحه فعالیتهای گروه بزرگ گلدیران می باشد.

 

ارسال پرسش جدید