Pink Service

ارائه خدمات توسط زوج خانم و آقا

از آنجا که بانوان استفاده کنندگان اصلی لوازم خانگی در منزل می‌باشند، هنگام نیاز به خدمات غالباً در منزل تنها هستند و ترجیح می‌دهند تکنسین خدمات، زمانی برای ارائه خدمات مراجعه نماید که همسر یا شخص دیگری در منزل حضور داشته باشد.

شرکت مشتریان گلدیران در راستای ايجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان، خدمات صورتی (PINK SERVICE) را تعریف و راه اندازی نمود که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می‌نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می نماید.

قطعاً برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از جانب تکنسین خانم به مشتری (خانم) بهتر و راحت تر صورت می گیرد. این خدمت نه تنها اقدامی موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است، بلکه توانسته با احترام به عقاید و فرهنگ مشتریان، اطمینان خاطر، امنیت و آرامش را برای ایشان به ارمغان بیاورد.

اعضای الماس (Diamond) و طلایی (Gold) باشگاه همیشه از PINK SERVICE به صورت رایگان استفاده می کنند.

 src=

آموزش آشپزی با مایکروویو ال جی

شرکت مشتریان گلدیران، مرکز آموزش آشپزی با مایکروویو ال جی را برای بالابردن سطح دانش مصرف کنندگان و استفاده بهینه از محصولات راه اندازی کرده است.این مرکز با برگزاری کلاسهای آموزش آشپزی، سعی در آشنا کردن مصرف کنندگان با محصولات دارد. در عین حال با ایجاد فضای صمیمی، افراد را ترغیب می کند که روی خوش زندگی را با محصولات ال جی تجربه کنند. 

کلاسهای فوق در صورت درخواست اعضای محترم باشگاه در مراکز مجاز آموزش آشپزی گلدیران برگزار می گردد.




سرویس دوره ای

سرویس دوره ای دستگاه ها خدمتی دیگر از شرکت مشتریان گلدیران است که مشتریان سطح الماس باشگاه روی خوش زندگی می توانند سالی یکبار به صورت رایگان از این سرویس برای دستگاه های خود استفاده نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
امکان عودت محصول خریداری شده
 
در صورت بروز مشکل برای محصول در 3 ماه اول خـرید آن برای اعضای المـــــاس باشگاه و در 1 ماه نخسـت برای سایر اعضا، محصـــول تعویض گردیده و مـحصـــول جدید به ایشــان تحویل می گردد.

 

 

 

سطح سرویس دوره ای کلاس آموزش آشپزی عودت محصول سرویس پینک
الماس یک بار (تا 1 مردا 97) دارد سه ماه دارد
طلا ----- دارد یک ماه دارد
نقره ----- دارد یک ماه -----
برنز ----- دارد یک ماه -----

 

نکته مهم: استفاده از خدمات و سرویس های باشگاه تنها در مدت زمان گارانتی محصولات امکان پذیر است و لازم است مشتریان گرامی درخواست خود را پیش از اتمام گارانتی محصولات ثبت نمایند.

 

 

 

 

ارسال پرسش جدید