آخرین به روزرسانی: 27 تیر 1398 | موارد به روز رسانی شده طی آخرین تغییرات، با علامت  مشخص شده اند.

 

1- کلیات  
1-1- در این توافقنامه، هر کجا عبارت "باشگاه" استفاده شده باشد، منظور از آن، "باشگاه مشتریان ال‌جی و گلدیران (روی خوش زندگی)" است.
 
2-1- طبقه بندی اعضای "باشگاه"، اعتبارات تخصیص یافته به اعضاء، خدمات قابل استفاده توسط اعضاء و سایر قوانین کاربری "باشگاه"، بر اساس متن این توافقنامه انجام خواهد شد و در هر صورت، عضو بودن یا عضو شدن شما در "باشگاه"، به معنای این است که شما این توافقنامه را مطالعه نموده، همه جزئیات آن برایتان واضح و بدون ابهام بوده و کاملا با آن موافق هستید.
 
3-1- ممکن است متن این توافقنامه بدون فواصل زمانی مشخص و منظم به روز رسانی گردد، ولی در هر زمان، آخرین ویرایش آن مبنای تصمیمگیری خواهد بود. این بر عهده شماست که هر چند مدت یک بار متن توافقنامه را مرور و بررسی نمایید تا همواره از جدیدترین مفاد آن مطلع باشید. این توافقنامه همواره در آدرس http://www.lgvipclub.ir/terms قابل مشاهده و بازخوانی بوده و تاریخ آخرین به روز رسانی آن نیز مشخص خواهد بود.
 
2- عضویت در "باشگاه"  

1-2- همه افرادی که محصولات LG با ضمانت گلدیران خریداری نموده و نصب آن را توسط کارشناسان فنی مجاز شرکت مشتریان گلدیران انجام داده باشند، مجاز به عضویت در "باشگاه" هستند.

 

3- شرایط استفاده از خدمات "باشگاه"  
1-3- وضعیت پوشش محصولات مختلف توسط "باشگاه" به صورت زیر است:
محصول امکان خرید با استفاده از اعتبار امتیاز خرید

انواع محصولات خانگی، شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی،

یخچال (ساید بای ساید، فریزر و دو قلو)، اجاق گاز، جارو برقی و مایکرو ویو

بله دارد
انواع محصولات صوتی و تصویری  بله دارد
 دستگاه تصفیه کننده هوا* بله دارد
 موبایل خیر ندارد
کولر خیر ندارد
* از تاریخ 10 آبان 96 دستگاه های تصفیه هوای خریداری و نصب شده دارای امتیاز و اعتبار خواهند بود. در نظر داشته باشید نصب دستگاه توسط شرکت مشتریان الزامی است در غیر اینصورت اعتبار و امتیاز به شما تعلق نخواهد گرفت.
 * از تاریخ 10 اسفند 96 امکان استفاده از اعتبار جهت خرید موبایل های ال جی وجود ندارد.
 
2-3- لازم است نصب همه دستگاه‌ها در یک آدرس واحد و به نام یک مشتری باشد که مصرف کننده اصلی محصولات است.
 
3-3- تجمیع محصولات در آدرس های مختلف که به نام افراد دیگر خانواده است امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده تخلف، حساب کاربری مسدود و کاربر از کلیه خدمات باشگاه محروم خواهد شد.
 
4-3- خدمات باشگاه به محصولاتی که در مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند تعلق نمی‌گیرد و صرفاً به محصولاتی که به مصرف منازل مسکونی می‌رسند تعلق خواهد گرفت.
 
5-3- به منظور محاسبه امتیاز خرید جدید، نصب توسط شرکت مشتریان گلدیران الزامی است. (برای تمامی محصولات تحت پوشش)
 
6-3- در صورت عودت یا تعویض محصول از سوی شرکت، امتیاز محصول مورد نظر از کاربر کسر خواهد شد.
 
7-3- کلیه خدمات رایگان "باشگاه"، صرفا به محصولات جدید خریداری شده پس از رسیدن به سطح مورد نظر تعلق می گیرد.
 
8-3- خدمات رایگان "باشگاه" صرفا به محصولی تعلق می‌گیرد که به نام مشتری عضو باشگاه خریداری و نصب شده است.
 
9-3- جهت استفاده از خدمات رایگان، لازم است دستگاه مورد نظر در لیست خریدهای مشتری ثبت شده باشد.
 
10-3- به هر محصول، فقط یک بار سرویس ویژه رایگان تعلق می‌گیرد.
 
11-3- در حال حاضر، خدمات "باشگاه" فقط در شهرهای فعال "باشگاه" (دارای فروشگاه های پذیرنده اعضاء) قابل ارائه است.
 
12-3- استفاده از سرویس عودت محصول، صرفا در صورت تایید کارشناس فنی شرکت مبنی بر مشکل فنی دستگاه قابل استفاده می‌باشد.
 
13-3- فقط اعضای سطح الماسی که کمتر از یک سال از تاریخ آخرین خرید آنها می گذرد، تا پایان تیر ماه 97 فرصت بهره مندی از سرویس دوره ای رایگان را خواهند داشت، لذا پس از تاریخ مذکور این سرویس به هیچ یک از اعضای باشگاه تعلق نخواهد گرفت.
 
4-13- بهره‌مندی از مزایای کلیه امتیازهایی که از طریق فعالیت و ارتقاء سطح کسب شده اند تا پایان مرداد ماه 98 میسر خواهد بود. 

 
4- شرایط دریافت و استفاده از کارت عضویت "باشگاه"  
1-4- لازم است مشخصات ثبت شده در حساب کاربری اعضاء، منطبق بر اطلاعات درج شده بر روی کارت ملی ایشان باشد. در غیر این صورت و با توجه به لزوم مطابقت دادن اطلاعات کارت ملی و کارت "باشگاه" توسط فروشگاه ها در زمان مراجعه اعضاء برای خرید با استفاده از اعتبار، انجام خرید غیر ممکن خواهد شد.
 
2-4- در حال حاضر، صدور کارت فقط برای دو رتبه طلا و الماس انجام می‌شود و اعضای نقره و برنز پس از رسیدن به سطح طلا یا الماس می‌توانند از اعتبار ذخیره شده خود پس از دریافت کارت "باشگاه" استفاده نمایند. با توجه به تغییر ساختار باشگاه و توقف عضویت، صدور کارت جدید و شارژ مجدد اعتبار بعد از تاریخ 1 مرداد ماه 1397 میسر نخواهد بود.
 
3-4- جهت دریافت کارت عضویت، ارسال درخواست صدور کارت عضویت توسط مشتری الزامی است. (در صورت عدم ارسال درخواست، "باشگاه" هیچ مسئولیتی در قبال صدور و ارسال کارت ندارد.)
 
4-4- اعتبار موجود در کارت عضویت، تنها جهت خرید محصولات منتخب تحت پوشش، با ضمانت گلدیران قابل استفاده است و به هیچ وجه قابلیت تبدیل به وجه نقدی را ندارد.
 
5-4- اعتبار موجود در کارت با توجه به فعالیتهای اعضاء یا خرید جدید و در صورت نصب تا تاریخ 1 مرداد ماه 97 قابل افزایش و شارژ مجدد است.
 
6-4- برای خرید هر محصول، فقط از اعتبار یک کارت می توان استفاده نمود.
 
7-4- اعتبار ثبت شده در کارت هر عضو، غیر قابل انتقال به کارت دیگر اعضای "باشگاه" می باشد.
 
8-4- در صورت استفاده از اعتبار خود برای دیگران، امتیاز خرید جدید در حساب فرد مذکور ذخیره می‌گردد.
 
9-4- مفقود شدن کارت عضویت و در نتیجه آن، صدور مجدد کارت برای اعضاء، منجر به کسر 400.000 امتیاز از حساب کاربری ایشان خواهد شد.
 
10-4- تحویل و در اختیار قرار دادن کارت عضویت "باشگاه" به سایر اعضاء یا فروشگاه ها به هر شکل و با هر هدفی اکیدا ممنوع بوده و در صورت وقوع، مسئولیت تمامی عواقب آن بر عهده کاربر خاطی می باشد.
 
11-4- وظیفه حفاظت از اطلاعات حساب کاربری و کارت عضویت "باشگاه" بر عهده مشتری بوده و "باشگاه" هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه تبعات ناشی از سهل انگاری مشتری در حفظ اطلاعات حساب کاربری برعهده نخواهد داشت.
 
12-4- در حال حاضر، صدور کارت عضویت فقط برای مشتری هایی که آدرس نصب محصولات آن ها در شهرهای فعال "باشگاه" (دارای فروشگاه های پذیرنده اعضاء) قرار داشته باشد قابل ارائه است.
 
13-4- محاسبه اعتبارات موجود در کارت اعضا بر اساس تاریخ تایید کارت توسط مشتری صورت می پذیرد و تاریخ ثبت درخواست برای محاسبه معتبر نیست.
 
5- شرایط استفاده از اعتبار  
1-5- اعتبار درصدی از امتیاز کل می باشد که در کارت "باشگاه" ذخیره می گردد.
 
2-5- دارندگان کارت عضویت می‌توانند اعتبار خود را حداکثر تا 12 ماه پس از هر خرید، به صورت تخفیف نقدی برای خریدهای آتی محصولات منتخب تحت پوشش، با ضمانت گلدیران از طریق فروشگاه های منتخب استفاده نمایند.
 
3-5- استفاده از اعتبار صرفا برای کالاهای خاصی امکان پذیر است که لیست آنها در بخش "پیشنهادات ویژه" در وب سایت "باشگاه" قابل مشاهده است. همچنین، لیست محصولاتی که مشمول درصد تخفیف مازاد بر اعتبار می باشند نیز در بخش پیشنهادات ویژه قابل مشاهده خواهد بود.
 
4-5- در فروشگاه های گلدیران پلاس، متناسب با میزان اعتبار موجود در کارت مشتری و محصولی که جهت خرید با استفاده از اعتبار توسط او انتخاب می شود، ممکن است امکان استفاده از کل اعتبار موجود در کارت، ممکن نباشد.
5-5- به منظور اعمال برخی تغییرات در خدمات قابل ارائه در  باشگاه روی خوش زندگی، جهت بهره‌مندی از امکان دریافت اعتبار جدید از خرید مجدد ،  حداکثر تا 01-5-97 فرصت دارید  و پس از تاریخ مذکور، اعتبار جدید برای خرید مجدد شارژ نخواهد شد و صرفا امکان استفاده از اعتبار قبلی موجود در کارت میسر می باشد.
 
6- طبقه بندی اعضای "باشگاه"  
 1-6- اعضای باشگاه بر اساس امتیاز کل خود، در یکی از 4 سطح الماس، طلا، نقره یا برنز قرار گرفته و از ویژگی ها و منافع سطح خود نظر بهره‌مند خواهند شد. 
2-6- سطوح عضویت و امتیازات مورد نیاز
امتیاز سطح عضویت اعتبار امکان دریافت کارت عضویت
بیشتر از 16 میلیون الماس %3 بله
از 12 تا 16 میلیون طلا %2 بله
از 6 تا 12 میلیون نقره %2 خیر
کمتر از 6 میلیون برنز %2 خیر

 

 
 
 
 
 
 
 
 
3-6- میزان امتیازات خرید بر اساس سال خرید
زمان خرید و نصب امتیاز
از ابتدای 2016 (شمسی: از 11 دی 1394 به بعد) هر 1 تومان خرید، 1 امتیاز
سال های 2012، 2013، 2014 و 2015 (شمسی: از 11 دی 1390 تا 10 دی 1394) هر 1 تومان خرید، 0.5 امتیاز

 

 
 
 
 
 

 

7- حریم خصوصی  
1-7- ممکن است "باشگاه" از اطلاعات منتسب به شما جهت مواردی همچون ارتباط مستقیم با شما در مواقعی که لازم باشد، اطلاع رسانی های عمومی، محاسبات آماری، بهبود سطح خدمات و ...استفاده نماید.
 
2-7- اطلاعات شخصی شما هرگز و تحت هیچ شرایطی جهت استفاده تجاری و تبلیغاتی به صورت عمدی توسط "باشگاه" در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث قرار نخواهد گرفت.
 
8- سایر موارد مهم ...  
1-8- رعایت قوانین "باشگاه" برای همه اعضاء الزامی است و مسئولیت و تبعات هر نوع اقدام مغایر قوانین "باشگاه" بر عهده کاربر خاطی بوده و ممکن است منجر به غیر فعال شدن نام کاربری وی شود.
 
2-8- مسئولیت و تبعات به روز نبودن یا هر گونه اشتباه عمدی یا سهوی در خصوص اطلاعات پروفایل کاربری رو مقررات و ضوابط مندرج در سایت باشگاه، اعم از مطلع نشدن از اخبار و اطلاعات مهم، دریافت نکردن بسته های ارسالی و ... بر عهده کاربر است.
 
     

 

ارسال پرسش جدید