طبقه بندی اعضاء باشگاه مشتریان

در این باشگاه، اعضاء براساس جمع امتیازاتشان در 4 سطح الماس، طلا، نقره و برنز قرار می‌گیرند.

 

شرایط عضویت در باشگاه مشتریان

- نصب محصولات خانگی و صوتی تصویری با گارانتی گلدیران توسط تکنسین مجاز شرکت مشتریان گلدیران انجام شده باشد.

- نصب تمامی دستگاه ها میبایست در یک آدرس و به نام یک مشتری باشد که مصرف کننده اصلی محصولات است.

- تجمیع محصولات در آدرس های مختلف که به نام افراد دیگر خانواده است امکان پذیر نیست.

- خدمات باشگاه به محصولاتی که در مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند تعلق نمی‌گیرد و صرفاً به محصولاتی که به مصرف منازل مسکونی می‌رسند تعلق خواهد گرفت.

- رعایت قوانین و مقررات باشگاه برای همه مشتریان عضو باشگاه روی خوش زندگی الزامی است و اقدامات خارج از قوانین باشگاه، منجر به غیر فعال شدن نام کاربری مشتری مذکور خواهد گردید.

- تغییر اطلاعات حساب کاربری تنها یک بار امکان پذیر است.

- قوانین باشگاه قابل تغییر است و جهت مشاهده قوانین به روز، مرجع اصلی، وب سایت باشگاه می باشد.

- به منظور محاسبه امتیاز خرید جدید، نصب توسط شرکت مشتریان گلدیران الزامی است. (برای تمامی محصولات خانگی و صوتی تصویری)

- در صورت تعویض محصول از سوی شرکت، امتیاز محصول تعویض شده کسر خواهد شد.

- کلیه خدمات رایگان باشگاه روی خوش زندگی، صرفا به محصولات جدید خریداری شده پس از دریافت کارت عضویت تعلق می گیرد.

- خدمات باشگاه در حال حاضر مختص مناطق 22 گانه شهر تهران می‌باشد و در صورت تغییر، در وب سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

 

شرایط استفاده از خدمات باشگاه:

- خدمات باشگاه در حال حاضر مختص مناطق 22 گانه تهران می‌باشد و در صورت تغییر، در وب سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

- کلیه خدمات رایگان باشگاه روی خوش زندگی، صرفا به محصولات جدید خریداری شده  پس از دریافت کارت عضویت تعلق می گیرد.

- استفاده از سرویس عودت محصول، صرفا در صورت تاییدیه تکنسین فنی شرکت مبنی بر مشکل فنی دستگاه قابل استفاده می‌باشد.

- آموزش آشپزی رایگان در محل، صرفا برای مشتریان سطح الماس است.

- خدمات رایگان باشگاه صرفا به محصولی تعلق می‌گیرد که به نام مشتری عضو باشگاه خریداری و نصب شده است.

- برای هر محصول، فقط یک بار سرویس ویژه رایگان تعلق می‌گیرد.

- جهت استفاده از خدمات رایگان، لازم است دستگاه مورد نظر در لیست خریدهای مشتری ثبت شده باشد.

 

شرایط استفاده از کارت عضویت:

- طبق قوانین باشگاه، صدور کارت برای دو رتبه طلا و الماس انجام می‌شود و اعضای نقره و برنز پس از رسیدن به سطح طلا یا الماس می‌توانند از اعتبار ذخیره شده خود پس از دریافت کارت باشگاه استفاده نمایند.

- جهت دریافت کارت عضویت، تکمیل فرم درخواست صدور کارت عضویت توسط مشتری الزامی است. (در صورت عدم تکمیل فرم مورد نظر، باشگاه هیچ مسئولیتی در قبال صدور و ارسال کارت ندارد.)

- اعتبار موجود در کارت عضویت بانکی، تنها جهت خرید محصولات خانگی و صوتی تصویری با گارانتی گلدیران قابل استفاده است و به هیچ وجه قابلیت تبدیل به وجه نقدی را ندارد.

- اعتبار موجود در کارت با توجه به فعالیتهای اعضاء (خرید جدید یا انجام فعالیت)، قابل افزایش و شارژ مجدد است.

- برای خرید هر محصول، فقط از اعتبار یک کارت می توان استفاده کرد.

- اعتبار ثبت شده در کارت هر عضو، غیر قابل انتقال به کارت دیگر اعضای باشگاه می باشد.

- در صورت استفاده از اعتبار خود برای دیگران، امتیاز خرید جدید در حساب فرد مذکور ذخیره می‌گردد.

- مفقود شدن کارت عضویت و در نتیجه آن، صدور مجدد کارت برای اعضاء، منجر به کسر 400.000 امتیاز از حساب کاربری ایشان خواهد شد.

- در صورت ارائه کارت عضویت به دیگران، مسئولیت تمامی عواقب ناشی از آن به عهده خود مشتری می‌باشد.

- شرایط و قوانین مربوط به اعتبار و امتیازات توسط باشگاه قابل تغییر می باشد و اعضا لازم است برای کسب اطلاعات مربوطه به وب سایت باشگاه مراجعه نمایند.

 

محصولات تحت پوشش:

محصولات خانگی: ماشین لباسشویی- ماشین ظرفشویی- یخچال ساید بای ساید- یخچال فریزر- یخچال دو قلو- اجاق گاز- جارو برقی- مایکرو ویو

محصولات صوتی و تصویری: صفحات نمایشگر PDP- OLED- LED- LCD- FPD- Monitor TV- Plasma

انواع لوازم صوتی AUDIO- VCD- DVD- VIDEO- DVD Recorder- Blue-Ray- تلویزیون معمولی Flat

 

ارسال پرسش جدید