۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند  | دلایل اشتباه برای رفتن به دانشگاه
در کشور تعداد بسیار زیادی فارغ تحصیل دانشگاه وجود دارد که بازار کار مهیای پذیرایی از آنان نیست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۶ اسفند  | در نوشتن ایمیل‌های خود از این پنج اشتباه اجتناب کنید
مشکل نسبتاً تازه ای که در دنیای فناوری زده ی ما به وجود می آید، اتفاقات و برداشت های ناخواسته ایست که از طریق ایمیل به وجود می آیند. پژوهش ها نشان می دهند یک کارمند به طور متوسط حدود 25 درصد از روز کاری خود را به خواندن، مرتب کردن، جواب دادن و نوشتن ایمیل های تازه سپری می کند. اما با وجود این همه زمانی که به این کار اختصاص داده می شود، تعداد کمی هستند که از نحوه ی درست ایمیل نگاری آگاهی دارند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن  | چهار اشتباه مهلک کاری
چهار اشتباه ارتباطی زیر را به همراه تبعات بالقوه مخرب آنها در نظر بگیرید. اشتباهات زیر می توانند زندگی حرفه ای شما را با بحرانی جدی مواجه کنند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي  | با اشتباهات کارمندان چگونه باید برخورد کرد؟
شما هنگام برخورد با کارمند خود درباره ی یک مشکل مهم، روی مرز تصحیح این رفتار و صرفاً بدتر کردن اوضاع قرار دارید. اگر کنترل خود را به دست چنین موقعیتی بسپارید، ممکن است در آینده وجهه و حسن شهرت خود به عنوان رهبری معقول را قربانی رفتاری کنید که می توانست به شکل بهتری بروز پیدا کند.
ارسال پرسش جدید